Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگاران حوزه‌های مختلف خبرگزاری فارس گیلان در هفته گذشته اخبار مختلفی را مخابره کردند که ۱۰ خبر بیش از سایر اخبار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، خبرنگاران حوزه‌های مختلف خبرگزاری فارس گیلان در هفته گذشته اخبار مختلفی را مخابره کردند که ۱۰ خبر بیش از سایر اخبار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت، ۱۰ خبر پربازدید خبرگزاری فارس گیلان در هفته گذشته (۲۷ دی‌ماه تا ۳ بهمن‌ماه) به شرح ذیل است:

نکوداشت جهان‌پهلوان تختی در لاهیجان

نکوداشت جهان‌پهلوان تختی عصر روز پنج‌شنبه با حضور پهلوانان و قهرمانان کشتی ایران در سالن دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار و تعدادی از مقام آوران کشتی ایران و استان نیز تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با حضور شخصیت‌های ملی و استانی نظیر طالقانی، رئیس اسبق فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، مریم بخشی، مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان و شعربافان، رئیس هیئت فوتبال شهرستان لاهیجان برگزار شد.

از عملکرد وزارت خارجه در برخورد با سفیر انگلیس گله‌مندیم

امام‌جمعه رشت با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی گفت: این نمایش میلیونی نشان داد مردم به خادمی حاج قاسم ایمان داشتند و به خدام خود علاقه‌مند هستند.

فلاحتی با درخواست از رسانه‌های انقلابی برای حمایت و همراهی با رهبر انقلاب بیان کرد: ملت ما آگاه و بیدار هستند و مانند ملت پس از رحلت پیامبر نیستند که همه‌چیز را فراموش کرده و پشت ولی خود را خالی کنند.

وی با تأکید بر اینکه حادثه هواپیمای اکراینی از محبوبیت سپاه پاسداران نمی‌کاهد، گفت: سپاه پاسداران چند ویژگی دارند که از محبوبیت او نمی‌کاهد، سپاه از مردم و برای مردم است و امام فرمودند که اگر سپاه نبود ملت نبود، سپاه محبوب ملت بود و هنوز محبوب مردم است.

سپاهان ۳ – ملوان ۱؛ شکست بانوان ملوانی در دربی اصیل‌ها

اعظم غلامی در دومین هفته رقابت‌های لیگ برتر نیز رقیب دشوار در پیش داشته و به مصاف سپاهان اصفهان تیم چهارم جدول می‌روند.

دیدار دو تیم با حملات تیم میزبان آغاز شد ولی این ملوان بود که در همان دقایق نخستین مسابقه توسط سمانه قاشیه به گل رسید؛ پس‌ازاین گل سپاهان بر دامنه حملات خود افزوده و دو بار دروازه ملوان را باز کرد؛ نیمه نخست دیدار با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

سپاهان در نیمه دوم بازی هجومی خود را تداوم داده و موفق شد بار دیگر دروازه ملوان را باز کند، صفورا جعفری، شقایق روزبهان و مریم رهیده گل‌های تیم میزبان را به ثمر رسانده و شکست سه بر یک را به تیم فوتبال بانوان ملوان تحمیل کردند.

داماش ۰ – ملوان ۰؛ صلحِ سپید و لاجوردی در گیلان

ملوانان برای خلق نخستین موقعیتشان در نیمه دوم تا دقیقه ۶۵ منتظر ماندند، حرکت فردی درویشی یک ضربه ایستگاهی نصیب ملوانان کرده و ضربه حسین‌پور با اختلاف به بیرون رفت.

موقعیت ملوانان دو دقیقه بعد پاسخ داده شد، حرکت انفرادی سعید طالبی و پاس کات بک این بازیکن با شوت سهمگین صفایی با اختلاف به بیرون رفت تا دو تیم همچنان با تساوی بدون گل بازی را ادامه دهند.

میعاد یزدانی در نخستین دقیقه از وقت‌های اضافی با شوتی سهمگین دروازه ملوانان را هدف قرار‌داده و ضربه این بازیکن بافاصله اندک به بیرون رفت.

دو تیم داماش گیلان و ملوان انزلی با تساوی بدون گل در دربی گیلان به کار خود در هفته بیستم رقابت‌های لیگ یک خاتمه دادند.

عکس| تقسیم امتیازات الگیلانو در شهر باران

قدمت دربی گیلان زمین به نیم‌قرن پیش بازمی‌گردد؛ نبرد تیم‌های رشتی داماش و سپیدرود مقابل تیم‌های انزلیچی به‌ویژه ملوان همواره از جذابیت و حساسیت بالایی برخوردار بوده است، کری خوانی هواداران دو تیم از هفته‌ها پیش از آغاز این دیدار سنتی که چند صباحی است به الگیلانو ملقب شده شروع می‌شود و در روز بازی به اوج می‌رسد.

حساسیت این بازی بدان حد است که هواداران فوتبال رشت و انزلی حاضر هستند تیمشان یک لیگ پایین‌تر سقوط کند ولی در پایان فصل بالاتر از رقیب سنتی در جدول قرار بگیرد!

دو تیم در دربی رفت با شرایطی ویژه به مصاف یکدیگر رفتند، ملوان با مدیریت و سرمربی غیربومی خود در شرایطی بحران قرار داشت و در سوی مقابل داماش شرایطی ایده‌آل را سپری می‌کرد؛ نتیجه تساوی دربی رفت در انزلی نشان داد که وضعیت دو تیم در جدول تأثیری در بازی مستقیمشان ندارد و دربی شرایط خاص خود را دارد!

نه داماش میزبان که در رده نهم جدول ایستاده خود را از پیش برنده می‌داند و نه ملوان رده شانزدهمی دست‌هایش را پیش از آغاز مسابقه به نشانه تسلیم بالا آورده است؛ این دیدار سه امتیاز بیشتر ندارد؛ سه امتیازی که به‌اندازه امتیاز تمامی دیدارهای لیگ برای هواداران متعصب ملوان و داماش ارزشمند است!

لبیک جوانان گیلانی به «سردار دل‌ها» برای کمک به سیل‌زدگان
جوانان گیلانی به یاد فرمان سردار شهید سلیمانی برای حضور موکب‌های اربعین در مناطق سیل‌زده لرستان و خوزستان، این بار به فرمان سردار دل‌ها لبیک گفته و در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان حضور یافتند.

در چند روز گذشته بارش شدید باران در استان سیستان و بلوچستان، مردمان غیور این خطه از کشور را با مشکلات شدیدی ازجمله از بین رفتن زمین‌های کشاورزی، بی‌سرپناهی و از بین رفتن گله‌های دام مواجه کرد.

مردم ایران به‌راستی در این برهه حساس از جامعه تعهد، اخلاص و تکلیف را معنا کرده و باید بر روی دستان این جهاد گران داوطلب برای این جهاد بی‌وقفه و تلاش برای کسب رضایت پروردگار بوسه زد.

دیدار مسؤولان آستارا با خانواده شهید سانحه سقوط هواپیما

مسؤولان شهرستان آستارا با خانواده مرحومه «بهاره کرمی‌مقدم» از شهدای سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین دیدار کردند.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی صبح روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه جاری بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمدی سامانه پدافندی جمهوری اسلامی ایران در حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد که ۱۴۶ نفر از مسافران آن ایرانی بودند.

پیکر مرحومه «بهاره کرمی‌مقدم» از شهدای سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین، شب روز گذشته در سکوت رسانه‌ای در تدفین و آیین بزرگ‌داشت این شهید، روز شنبه مورخ ۲۸ دی ماه جاری رأس ساعت ۱۴ ظهر در محل مسجد امام علی(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

لزوم حمایت مسؤولین از نمایندگان فوتبال گیلان/ برای شادی هوادارانمان در الگیلانو می‌جنگیم

امیدوارم یک بازی خوب و جوانمردانه را در الگیلانو شاهد باشیم، داماش در دیدارهای خانگی امسال موفق ظاهرشده و تمام تلاش مجموعه‌مان این است که در بازی مقابل ملوان نیز روز خوبی برای داماش و هواداران عزیزمان رقم خورده و روند خوبمان در بازی‌های خانگی را تداوم ببخشیم.

مدیر تیم داماش گیلان در مورد شرایط اقتصادی تیم‌های گیلانی حاضر در رقابت‌های لیگ یک گفت: درحالی‌که بعضی تیم‌ها با هزینه کرد بالا در این مسابقات حاضر هستند داماش و ملوان در شرایط بد مالی قرار دارند و روزگار برای ما سخت می‌گذرد؛ نمایندگان فوتبال گیلان هواداران زیادی دارند و باید موردحمایت قرار گیرند.

حاجی‌پور با بیان اینکه هدفمان خوشحال کردن دل هواداران است، افزود: تمام هم‌وغم ما معطوف حل مشکلات مالی تیم بوده و در هفته گذشته با پیگیری‌های انجام‌شده توانستیم با باز کردن پنجره نقل و انتقالات قرارداد نفرات جدید خود را به ثبت برسانیم و امیدواریم با ادامه این پیگیری‌ها بتوانیم در آینده‌ای نزدیک بخشی از تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان و کادر فنی را انجام دهیم.

چاقوکشی آقای رئیس تا دعوت بانوی گیلانی به تیم ملی تکواندو

خبرهای عجیب‌وغریب این روزها کم شنیده نمی‌شود! یکی از عجیب‌ترین این اخبار در اداره کل ورزش و جوانان گیلان رقم‌زده شد! رئیس یکی از هیئت‌های شهرستانی با مراجعه به اداره کل خواهان روشن شدن مسؤولیتش در انتخابات هیئتی که زمامدارش است می‌شود.

اختلاف بر دبیری هیئت استان بین نامبرده و یکی از کارکنان رده‌بالای اداره کل باعث کشمکش می‌شود؛ طبق شنیده‌ها دو طرف با یکدیگر مشاجره کلامی داشته که ابتدا با شوخی شروع شد و پس از بالا گرفتن شوخی به جراحت با تیزی بر روی صورت کارمند اداره کل ختم شد!

در شرایطی که روح پهلوانی در ورزش گیلان بر بعد قهرمانی آن می‌چربد، انتظار شفاف‌سازی از اداره مربوطه می‌رود و امید است شاهد چنین حوادث ناگواری حتی به شوخی در بالاترین نهاد ورزشی استان گیلان نباشیم.

«رشت» میزبان هجدهمین دوره جام بین‌المللی شطرنج کاسپین

کیومرث بیات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به استقبال بالای شطرنج‌بازان برای شرکت در هجدهمین دوره جام بین‌المللی شطرنج کاسپین اظهار کرد: این مسابقات با حضور تقریبی ۱۰۰۰ تن از شطرنج‌بازان داخلی و خارجی از بیست و سوم لغایت سی‌ام بهمن‌ماه در سالن مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جام کاسپین با هدف همگانی کردن ورزش شطرنج هرساله در گیلان برگزار می‌شود، گفت: هجدهمین دوره این جام با همکاری فدراسیون شطرنج کشور و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان طبق قوانین فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) آغاز خواهد شد.

رئیس هیئت شطرنج گیلان از برگزاری جام کاسپین در سه جدول خبر داد و افزود: جدول A با حضور بازیکنان دارای عنوان استادی (GM-IM-FM-WGM-WIM) و دارندگان ریتینگ ۱۸۰۰ و بالاتر، جدول B با حضور بازیکنان دارای درجه بین‌المللی کمتر از ۱۸۰۰ و بدون ریتینگ و جدول C با حضور بازیکنان رده سنی نوجوانان زیر ۱۴ سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس گیلان خبرنگاران برتر فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور آبهای‌آرام آقایان امروز ۵ اردیبهشت به میزبانی دریاچه آزادی با حضور قایقرانان ۱۷ استان برگزار شد.   ۶۸ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران الف‌ و ب، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور داشتند.   با برگزاری رقابت‌های مقدماتی و فینال در دو رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال تیم‌های برتر مشخص شدند.   بر این اساس در جدول رده‌بندی جوانان تیم مازندران با کسب ۹۵ امتیاز، تیم تهران با ۸۵ امتیاز و تیم گیلان با ۷۳ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.   در رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۱۰۰ امتیاز قهرمان شد. تیم تهران با ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم مازندران با ۶۰ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

دیگر خبرها

  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در گیلان
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید! (عکس)