Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@09:12:18 GMT

قتل مرد 35 ساله توسط همسرش در کرج

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۶۴۹۳

قتل مرد 35 ساله توسط همسرش در کرج

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: زنی که به دلیل اختلافات خانوادگی همسر ۳۵ ساله اش را به قتل رسانده بود ، توسط پلیس این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ بیژن جنتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اعلام مفقودی یک ماهه مردی ۳۵ ساله توسط همسر و مادرش، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان فردیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد فرد مفقود شده اختلاف خانوادگی با همسرش داشته که این موضوع احتمال قتل وی توسط همسرش افزایش داد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: ماموران با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند شب قبل از مفقودی ، مقتول با همسرش دچار اختلاف شده و با هم درگیر شده اند.

جنتی افزود: در ادامه همسر مقتول به کلانتری دعوت و در تحقیقات ابتدا منکر وجود هرگونه اختلاف و درگیری با همسرش شد، اما با مشاهده مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و بیان کرد که از ابتدای ازدواج با همسرش اختلاف داشتند و طبق معمول در شب حادثه با همسرش درگیری لفظی پیدا کرده اند که این درگیری منجر به قتل همسرش شده است.

در پایان پس از تکمیل پرونده، قاتل برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

لینک کوتاه: asriran.com/002ynf

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سعید یوسفی فعال از دستگیری زنی جوان که بر اثر اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابقش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید: قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش

وی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی ماموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلا زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده‌اند.

یوسفی فعال با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری، افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، گفت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228343 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • دستگیری عوامل درگیری تفرجگاه سکوتپه ساری