Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@17:40:46 GMT

قتل مرد ۳۵ ساله توسط همسرش در کرج

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۶۵۶۱

قتل مرد ۳۵ ساله توسط همسرش در کرج

سرهنگ بیژن جنتی افزود: در پی اعلام مفقودی یک ماهه مردی ۳۵ ساله توسط همسر و مادرش، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان فردیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد فرد مفقود شده اختلاف خانوادگی با همسرش داشته که این موضوع احتمال قتل وی توسط همسرش افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: ماموران با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند شب قبل از مفقودی، مقتول با همسرش دچار اختلاف شده و با هم درگیر شده اند.

جنتی افزود: در ادامه همسر مقتول به کلانتری دعوت و در تحقیقات ابتدا منکر وجود هرگونه اختلاف و درگیری با همسرش شد، اما با مشاهده مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و بیان کرد که از ابتدای ازدواج با همسرش اختلاف داشتند و طبق معمول در شب حادثه با همسرش درگیری لفظی پیدا کرده اند که این درگیری منجر به قتل همسرش شده است.

در پایان پس از تکمیل پرونده، قاتل برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل قتل همسر اختلاف خانوادگی پلیس حادثه همسرکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مرد ۴۸ ساله‌ در ارتفاعات دینارکوه آبدانان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نوروز شریعتی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقودی مردی ۴۸ ساله در ارتفاعات دینارکوه، پیدا شدن وی در دستورکار ماموران انتظامی شهرستان و یگان‌های امدادی قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه جستجو و تماس احدی از شهروندان مبنی بر اینکه جسدی فردی در ارتفاعات دینارکوه افتاده بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه فرد متوفی در روز گذشته مفقود و فقدانی وی توسط خانواده اش به پلیس اعلام شده بود ادامه داد: با توجه صعب العبور بودن مسیر ماموران انتظامی خود را به محل حادثه رسانده وپس از بررسی اولیه مشخص شد متأسفانه متوفی به علت افتادن از روی اسب وبرخورد سرش با سنگ فوت کرده است.

سرهنگ شریعتی با بیان اینکه علت اصلی مرگ در دست بررسی است گفت: جسد متوفی جهت تحقیقات و بررسی بیشتر تحویل پزشکی قانونی داده شد.

کد خبر 6077809

دیگر خبرها

  • چیزی کم ندارم فقط به دنبال همدم بودم ! | انگار جای زن و مرد در زندگی ما عوض شده است
  • جنایت وسط خیابان گاندی بعد از مشاجره؛ قتل یک زن با ۲۰ ضربه چاقو
  • پناه بردن کودک گمشده سه ساله در اهواز به ماموران آتش‌نشانی
  • مردی همسرش را به دلیل درخواست طلاق کشت
  • مردی که زنش را کشت بخشیده شد
  • تیغه چاقوی شوهر در قلب زنی که طلاق می‌خواست | مرد همسرکش بخشیده شد چون...
  • فرزندان مقتول از قصاص پدرشان گذشتند
  • کشف جسد مرد ۴۸ ساله‌ در ارتفاعات دینارکوه
  • کشف جسد مرد ۴۸ ساله‌ای در ارتفاعات دینارکوه 
  • کشف جسد مرد ۴۸ ساله‌ در ارتفاعات دینارکوه آبدانان