Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ استاندار ایلام گفت: ما می‌توانیم فرهنگ مقاومت در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به زبان روز و در فضای مجازی رواج دهیم و با تکیه بر بسیج عمومی به آرمان‌های مطلوب نظام و انقلاب برسیم. به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام امروز سوم بهمن ماه در حاشیه بازدید از نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای استان ایلام که با همکاری سپاه امیرالمومنین(ع)، اداره کل ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی استان ایلام در حال برگزاری است، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در طول 40 سال گذشته برای امور مختلف برنامه‌ریزی منسجم و پایداری داشته و در حال حاضر مهمترین کار ایجاد اوج احساس و عقلانیت در سطح جامعه است که اگر به ابزار آن مسلط شویم می‌توانیم نظام را بیمه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مسیر را برای ما مشخص کرده است، افزود: امام راحل در آغاز حرکت مردم برای استقرار نظام مقدس جمهوی اسلامی  فرمودند که ما آمریکا را زیرپا می‌گذاریم و امریکا هیچ غلطی نمی کند در آن زمان نظام هنوز از یک توان دفاعی خاص برخوردار نبود اما ابزار در دسترس آن زمان سخنرانی ها و بیاناتی بود که در سطح جامعه ایراد می‌شد.
استاندار ایلام تصریح کرد: الان شیوه اعلام آمادگی دیگر زبان علم و احساس نیست اگر ما شیوه و زبان هنر و سیستم الکترونیکی مدل روز را دنبال کنیم موفق خواهیم بود.
سلیمانی‌ دشتکی تاکید کرد: ما می‌توانیم فرهنگ مقاومت در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به زبان روز و در فضای مجازی رواج دهیم و با تکیه بر بسیج عمومی به آرمان‌های مطلوب نظام و انقلاب برسیم. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام فرهنگی خلاقیت جهاددانشگاهی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح دوشنبه در در دیدار با م دیرکل کتابخانه های عمومی بر حمایت از کتابخانه های عمومی در راستای ارتقای شاخص‌های مطالعه در استان تاکید کرد.

وی بر حمایت از کتابخانه های عمومی تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سرانه مطالعه امری ضروری برای جامعه است.

استاندار کردستان برگزاری جلسات انجمن کتابخانه های عمومی استان را در راستای رفع مسائل و مشکلات این نهاد، مهم ارزیابی کرد و افزود: ارتباط مؤثر رؤسای کتابخانه های عمومی با فرمانداران در شهرستان‌ها می‌تواند به نفع کتابخانه‌های عمومی باشد و به ارتقای شاخص‌های کتابخوانی کمک کند.

زارعی کوشا اضافه کرد: کتابخانه‌های عمومی باید با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی برای اقشار مختلف مردم و همچنین استفاده از مشارکت سایر دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها توجه داشته باشند.

فعالیت ۸۴ باب کتابخانه عمومی در کردستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت ۸۴ باب کتابخانه عمومی در استان، بیان کرد: از این تعداد ۵۴ باب نهادی و ۲۸ باب دیگر مشارکتی است.

معصومه حسنی خونسار عنوان کرد: هم اکنون بالغ بر ۴۵ هزار نفر در کتابخانه های عمومی استان عضویت دارند که بخش زیادی از اعضا را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند.

وی حمایت مسؤولان از کتابخانه های عمومی را در ایجاد دلگرمی متولیان این حوزه بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: این حمایت‌ها در نهایت به نفع استان و کشور است و سبب توسعه فرهنگی می‌شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات عمرانی در کتابخانه های عمومی استان، تصریح کرد: کتابخانه باید محیطی امن و آرام برای اعضا و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی باشد و این امر زمینه را برای توسعه فرهنگ مطالعه در جامعه فراهم می‌کند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان اضافه کرد: خوشبختانه حمایت‌های جنابعالی به عنوان استاندار کردستان از مقوله کتاب و کتابخوانی مایه دلگرمی برای فعالان این حوزه است و بدون شک در ارتقای شاخص‌های فرهنگی اثرگذار خواهد بود.

کد خبر 6085143

دیگر خبرها

  • لیست قیمت لوله جدار چاه کالوپ در ضخامت های مختلف
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است