Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@12:36:52 GMT

قتل مرد ۳۵ ساله توسط همسرش در فردیس

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۶۶۶۱

قتل مرد ۳۵ ساله توسط همسرش در فردیس

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ بیژن جنتی افزود: در پی اعلام مفقودی یک ماهه مردی ۳۵ ساله توسط همسر و مادرش، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان فردیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد فرد مفقود شده اختلاف خانوادگی با همسرش داشته که این موضوع احتمال قتل وی توسط همسرش افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: ماموران با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند شب قبل از مفقودی ، مقتول با همسرش دچار اختلاف شده و با هم درگیر شده اند.

جنتی افزود: در ادامه همسر مقتول به کلانتری دعوت و در تحقیقات ابتدا منکر وجود هرگونه اختلاف و درگیری با همسرش شد، اما با مشاهده مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و بیان کرد که از ابتدای ازدواج با همسرش اختلاف داشتند و طبق معمول در شب حادثه با همسرش درگیری لفظی پیدا کرده اند که این درگیری منجر به قتل همسرش شده است.

در پایان پس از تکمیل پرونده، قاتل برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شهرستان فردیس قتل اختلاف خانوادگی قتل همسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف مدیرعامل و معاون تراکتور سر کلینزمن؛ فقط یحیی!

واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن ، با آنچه مدیرعامل باشگاه تبریزی در این مورد می‌گوید، فرق زیادی با هم دارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعد از جدایی خمز از تراکتور، انتخاب سرمربی برای نیمکت این تیم تبدیل به چالش شده و درحالی که روز گذشته این باشگاه در توییتی رسمی اعلام کرد با چند گزینه مطرح در حال مذاکره است امروز خبری منتشر شد که باشگاه تبریزی مذاکراتی با یورگن کلینزمن مربی آلمانی انجام داده است.

در این زمینه رضا کرمانشاهی معاون ورزشی این باشگاه به خبرنگاران گفته است: من هم این موضوع را شنیدم و ظاهار دیروز به او پیامی داده شده است اما از جزییات آن خبر ندارم و اتفاقا می خواهم وارد جلسه با مدیرعامل شوم تا ببینیم اصل ماجرا چیست.

دقایقی بعد اما هوشنگ نصیرزاده در این باره موضعی کاملا برعکس گرفت و نظر معاون خودش را رد کرد.

نصیرزاده با  اعلام اینکه در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم، گفت: ما واقعا ماندیم که این اخبار را چه کسانی منتشر می کنند و سطح توقعات را بالا می برند. اصلا یورگن کلینزمن گزینه ما نیست.

در حال برطرف کردن موانع برای حضور یحیی گل محمدی در تبریز هستیم البته این کار را با کمک خودش انجام می دهیم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم تا قبل از بازی با استقلال او را در کنار خود خواهیم داشت. اگر کار او درست شود شاید زودتر از خودش، دستیارانش به تبریز بیایند تا در کنار تیم باشند. تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم اما نمی توانیم قولی بدهیم.

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • اختلاف مدیرعامل و معاون تراکتور سر کلینزمن؛ فقط یحیی!
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری
  • راز اختلاف سنی ۱.۵ میلیون ساله یک جفت ستاره مشخص شد