Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه اصغرزاده مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز امروز مسیر مشهد - تهران که قرار بود ساعت ١٠:٥٥ دقیقه صبح امروز فرودگاه هاشمی نژاد را به مقصد مهرآباد تهران ترک کند به دلیل نقص فنی هنوز انجام نشده است.

او ادامه داد: به علت اشکال فنی پیش آمده و لزوم انتقال قطعه از تهران به مشهد و تعویض آن، این پرواز با ۱۲ ساعت تاخیر در ساعت ٢٢:۵۵ دقیقه امشب انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته اصغرزاده؛ مهندسین هما اکنون در حال تعویض یکی از قطعات این هواپیما هستند و در صورت رفع نقص فنی، مسافران این پرواز ساعت ٢٢:٥٥ دقیقه امشب به تهران منتقل می شوند.

او خبر داد که تاخیر پیش آمده از طریق ارسال پیامک به مسافران اطلاع رسانی شد و گفت: با اقدام به موقع شعبه "هما" در مشهد مقدس، هیچ یک از مسافرین به فرودگاه مراجعه نکردند.

مطابق مقررات شرکت های هواپیمایی موظف هستند در صورت تاخیر بیش از ٢ ساعت از مسافران در ترمینال پذیرایی داشته و در صورتی که این تاخیر بیشتر از دو ساعت به طول انجامد شرکت های هواپیمایی موظف به پرداخت خسارت می شوند.

 

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لغو پرواز تاخیر پرواز برنامه پرواز شرایط جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی پرواز‌های کشورمان به حالت عادی بازگشت

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد تمامی پرواز‌های کشورمان به حالت عادی بازگشت.

برخی پرواز‌های فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد که صبح امروز دچار تاخیر یا تعلیق شده بود، مجددا به حالت سابق بازگشت. به دنبال فعال شدن پدافند هوایی کشور، صبح امروز برخی پرواز‌های فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد به حالت تعلیق درآمده بود.

بر اساس اعلام شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، پرواز‌های فرودگاه امام راه اندازی شده و پرواز‌های خروجی از این فرودگاه از سر گرفته شد به طوری که پرواز تهران – تفلیس ساعت ۱۰:۳۰ انجام خواهد شد و هم‌اکنون کانتر پرواز آن باز شده و صدور کارت پرواز برای مسافران از سر گرفته شده است.

پرواز‌های فرودگاه مهرآباد هم به حالت سابق بازگشته، اما با توجه به تاخیر چندساعته در برخی پروازها، از مسافران خواسته شده قبل از عزیمت به فرودگاه، ساعت پرواز‌ها را بررسی کنند.

دیگر خبرها

  • تمامی پرواز‌های کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی در حال انجام است
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • اطلاعیه جدید شرکت فرودگاه‌ها/ قبل از عزیمت به فرودگاه ساعت پروازها را چک کنید
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد