Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته فنی سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) با بیان اینکه ۵۶۱۵ نفر در بخش خواهران این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند،‌ گفت: از امروز سوم بهمن‌ماه مسابقا آغاز و تا دهم بهمن‌ماه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور در حالی در قم برگزار می‌شود که به گفته مسئولان برگزاری این مسابقات با توجه به سطح شرکت‌کنندگان،‌ رقابتی بین نفرات برتر مسابقات اوقاف و این مسابقات محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره از مسابقات با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین بنیادی نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جمعی از طلاب،‌ قاریان،‌ حافظان و محققان سراسر کشور در قم آ‌غاز به کار کرد.

محمد بادپا مسئول کمیته فنی سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) با بیان اینکه 5615 نفر در بخش خواهران این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند،‌ گفت: با توجه به اینکه از امروز سوم بهمن‌ماه مسابقات شروع شده است تا دهم بهمن‌ماه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

آیت الله سبحانی: اهتمام بانوان در زمینه فراگیری قرآن کریم شایسته تقدیر استسیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با نام سپهبد سلیمانی در قم آغاز به کار کرداعلام آمادگی شبکه قرآن برای ساخت مستند تاریخچه مسابقات بین‌المللی قرآن

وی با تأکید بر اینکه مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به گونه‌ای طراحی شده است که شرکت‌کنندگان بتوانند به‌موقع در آن حضور پیدا کنند، افزود: علاوه بر اهدای جوایز به رتبه‌های اول، دوم و سوم در مرحله رقابتی و نهایی،‌ بخشی نیز ویژه حدنصاب در مسابقات در نظر گرفته شده است که جوایزی به رتبه‌های حدنصاب اهدا خواهد شد.

مسئول کمیته فنی سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) خاطرنشان کرد: مسابقات در تمامی رده‌ها طبق مقررات و آیین‌نامه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و با توجه به رعایت استانداردها برگزار می‌شود که هرسال شکوفایی بیشتری بین شرکت‌کنندگان دیده می‌شود.

سمیه حاج علی رئیس کمیته داوران سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از بهترین هئیت های کشور برای داوری این دوره از مسابقات انتخاب شده‌اند،‌ گفت: اکثر داورها از داوران بین‌المللی هستند و علاوه بر آن از نخبگان جوان که در مسابقات دیگر کمتر فضا برای آنها وجود دارد استفاده کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) از مسابقات اوقاف سطح بالاتری دارد و افرادی در این مسابقات هستند که در اوقاف رتبه اول را کسب کرده‌اند و با نفرات اول تا سوم در این مسابقات رقابت می‌کنند و فینالی بین فینالیست‌ها برگزار می‌شود که از سطح بسیار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/458/ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند

حامد حسن پور، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری عل و فناوری آنا، اظهار کرد: هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور بیش از یک هزار و 800 شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور آغاز به کار کرد.

وی افزود:این رویداد، پرچمدار جریان سازی آموزش فناوری و جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور است و برنامه دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های این رویداد بین‌المللی برای تیم‌سازی حرفه‌ای در حوزه‌های فناورانه فوق و شناسایی، جذب و جهت‌دهی استعدادهای جوان به سمت نیاز‌های حال و آینده کشور است.

حسن‌پور با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به بومی‌سازی فناوری‌های مرتبط با هوش مصنوعی، اظهار امیدواری کرد که این رویداد، گامی برای حضور ایران در ۱۰ کشور برتر دنیا در حوزه هوش مصنوعی باشد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن دعوت از کلیه نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به این شاخه فناوری برای بازدید از این رویداد، از متخصصان تعلیم و تربیت نیز درخواست کرد تا با مشاهده رقابت‌ها، در نظریه‌سازی آموزشی لازم برای این سبک از آموزش و تربیت نیرو‌های فناور به دانشگاه و کشور کمک کنند.

وی اظهار کرد: تعامل حضوری علاقه‌مندان، شرکت‌کنندگان و صاحبان صنایع بهره بردار از این فناوری‌ها، علاوه بر شبکه‌سازی علمی و اتصال بهره برداران و متخصصان، موجب تزریق انگیزه و امید در نسل جوان به آینده فناورانه کشور و ترویج فرهنگ حل مساله و کار گروهی می‌شود.

این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ، برگزار می‌شود همچنین این مسابقات، به عنوان مرحله مقدماتی و کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه حوزه علمیه خواهران هرمزگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • شرکت سه تیم در هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران+ فیلم
  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده
  • هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند
  • کردستان مظهر اتحاد، برادری، همبستگی و وحدت اسلامی است
  • شرکت سه تیم در هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • توانمندسازی نیروهای شرکت گاز در عرصه قرآنی از اولویت‌ها است
  • نشست داوری نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر برگزار شد
  • «ببعی» با یک انیمیشن تلویزیونی دیگر راهی هند شد
  • چشم هند به «ببعی» روشن می‌شود