Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رئیس کمیته امداد ثلاث باباجانی گفت : صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ثلاث باباجانی در ۱۰ ماهه سوم سالجاری به مددجویان تحت پوشش خدمات ارائه کرده است.

او گفت : برای ۹۸۵ نفر با جذب سپرده به مبلغ ۲ میلیارد ریال حساب افتتاح شده است و ۱۳۴فقره به ارزش مبلغ بیش از  ۵ میلیارد ریال نیز وام کار گشایی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد ثلاث باباجانی گفت: وام خودکفائی و اشتغال به تعداد ۱۶ فقره به ارزش مبلغ بیش از ۴ میلیارد ریال و وام کار انگیزی تعداد۲۷فقره به مبلغ بیش از  ۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.

او گفت: وام مسکن به تعداد ۴فقره به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال و پرداخت وام ودیعه مسکن ۳فقره به ارزش مبلغ ۱۳۵ میلیون ریال پرداخت شده است .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد وام مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی زاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارانه کادر درمان به مدت پنج ماه و به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: ذخیره مرخصی بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تا پایان سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال تسویه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تسویه مقیمی و ماندگاری پزشکان دانشگاه تا پایان سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: سه ماه اضافه‌کار کادر درمان مربوط به مهر، آبان و آذر ماه سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۲۶۰ میلیارد ریال پرداخت می‌شود.

پرداخت کارانه پزشکان

ملکی زاده اضافه کرد: تسویه حقوق شرکت‌های حجمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تا پایان سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۸۰ میلیارد ریال نیز انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ۲ ماه کارانه پزشکان مربوط به ماه‌های مرداد و شهریور ماه سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال نیز پرداخت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: حقوق شرکتی آوای سلامت مربوط به کارکنان بهداشت و درمان تا پایان سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال نیز پرداخت می‌شود.

وی گفت: بیش از هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال مطالبات کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در اواخر اسفندماه سال گذشته نیز پرداخت شد.

کد خبر 6083995

دیگر خبرها

  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد
  • مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به افراد زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان