Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ۹۰ درصد راه‌های روستایی شهرستان بازگشایی شده است.

عبدالرحیم رحیمی امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: ستاد بحران از ساعت ۸ صبح روز گذشته در آماده‌باش بود و روسای ادارات پای کار بودند.

وی تصریح کرد: کمبود ماشین‌آلات در شهرستان باعث بروز بحران در بروجرد شد و ستاد بحران به‌خوبی پای کار بوده و کار خود را انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: اولویت اول در بازگشایی راه‌های اصلی است و بعد از آن راه‌های روستایی و فرعی بازگشایی می‌شود.

رحیمی اضافه کرد: متأسفانه علی‌رغم هشدارهای که هواشناسی از روزهای قبل داده بود مردم به آن هشدارها توجه نکردند که این امر خود باعث بروز مشکل شد.

وی با اشاره به کاهش دما در هفته آینده، بیان کرد: باید آمادگی مواجهه با برودت هوا را در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده داشته باشیم.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: ادارات نباید وسایل گرمایشی و برق را در وقت غیر اداری روشن بگذارند و برای صرفه‌جویی و جلوگیری از قطع احتمالی برق و گاز صرفه‌جویی در دستور کار قرار بگیرد.

رحیمی عنوان کرد: زمانی‌که از سوی هواشناسی هشدار داده می‌شود باید سوخت مورد نیاز روستاها تأمین و انتقال بیماران و زنان باردار به شهر در دستورکار قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بارش برف فرمانداری بروجرد ستاد بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است

ستاد بحران زرند اعلام کرد، آموزش حضوری مدارس این شهرستان به دلیل صدور هشدار قرمز هواشناسی فردا (چهارشنبه) تعطیل است.

به گزارش ایرنا و بنا به نظر ستاد بحران با دستور فرماندار این شهرستان به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه مدارس مقاطع مختلف این شهرستان تعطیل است.

وی از شهروندان خواست در روزهای فردا چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه ها خودداری کندد.

همچنین ریس ستاد بحران شهرستان زرند از اعلام آمادگی تمام دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمت رسان طی این مدت در زرند خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود

دیگر خبرها

  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم