Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسئولان اتلتیکو مادرید می خواهند در همین ژانویه پیونتک را به مادرید بیاورند. تاریخ انتشار: 22:07 - 03 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۶۰۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، گزارش‌های ارائه شده حکایت از این موضوع دارد که تاتنهام و اتلتیکو مادرید به دنبال جذب کریشتف پیونتک هستند، اما میلان تنها در صورت دریافت مبلغ ۳۰ میلیون یورو آمادگی فروش این بازیکن را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن لهستانی پس از ورود زلاتان ابراهیموویچ حضورش در زمین کمرنگ‌تر از گذشته شده است.

طبق گزارش Gazzetta dello Sport، تاتنهام و اتلتیکومادرید هر دو پس از در دسترس بودن پیونتک در پنجره نقل و انتقالات ژانویه پرشس وجوهایی را از باشگاه میلان جویا شده‌اند.

با این حال، هر دو باشگاه امیدوارند بتوانند قرضی و با بند خرید اجباری این انتقال را نهایی کنند، در حالی که میلان تنها با حداقل ۲۸-۳۰ میلیون یورو با درخواست این دو باشگاه موافقت خواهد کرد. زیرا روسونری مبلغ ۳۵ میلیون یورو را برای خرید این بازیکن پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: منچستریونایتد در اندیشه به خدمت گرفتن پیونتک

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میلان میلان اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی

مشخص نیست که با ورود احتمالی آلفونسو دیویس، فرلاند مندی در رئال مادرید خواهد ماند یا نه

طرفداری | به گزارش اکیپ، آرسنال نیز به مانند چند باشگاه لیگ برتری دیگر، تمایل خود به جذب فرلاند مندی را نشان داده‌است. این مدافع فرانسوی و 28 ساله تا سال ۲۰۲۵ با رئال مادرید قرارداد دارد و ورود احتمالی آلفونسو دیویس در تابستان پیش رو ممکن است جایگاه او در ترکیب کهکشانی‌ها را به خاطر بیاندازد.

گفتنی است علاوه بر آرسنال، لیورپول، منچستریونایتد و نیوکاسل نیز به جذب مندی علاقه‌مند هستند. فرلاند مندی در تابستان ۲۰۱۹ با قراردادی به ارزش ۴۸ میلیون یورو از المپیک لیون به رئال مادرید پیوست. او تا به این لحظه 165 بازی برای کهکشانی‌ها انجام داده و آمار 6 گل و 10 پاس گل را به ثبت رسانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا