Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@01:27:15 GMT

نشت گاز منواکسید کربن جان پدر و پسر قروه ای را گرفت

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۷۰۴۷

نشت گاز منواکسید کربن جان پدر و پسر قروه ای را گرفت

معاون اورژانس پیش بیمارستانی قروه گفت: بر اثر نشت گاز منواکسید کربن پدر و پسر ساکن ناحیه منفصل شهری قلعه جان خود را از دست دادند.

فرخ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: طی تماس تلفنی مردمی با اورژانس قروه از عدم خروج غیرمعمولی یک خانواده دو نفره از خانه گزارش شد.

وی در ادامه تصریح کرد: پس از اعزام نیروهای اورژانسی به محل پیکر بی‌جان یک پسر ۸ ساله و پدر ۵۱ ساله مواجه شدیم که چند روز از مرگ آنها گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی در مورد جزئیات این مرگ دلخراش اذعان داشت: واحد مسکونی این خانواده دو نفره در بافت محروم منطقه مسکونی ناحیه منفصل شهری قلعه قرار داشت که با سوخت هیزم در منقل خانه را گرم می‌کردند و همچنین از ژنراتور سوختی برای روشنایی و تامین برق استفاده می‌کردند.

معاون اورژانس پیش بیمارستانی قروه ادامه داد: نشت دود ژنراتور برق و دود هیزم موجب تولید گاز مونواکسید کربن در محیط بسته این خانه می‌شود و موجب خفگی پدر و پسر می‌شود.

محمدی در پایان افزود: این پسر ۸ ساله که چند روز از غیبتش در مدرسه می‌گذشت موجب کنجکاوی اهالی مدرسه و دانش آموزان می‌شود و بر همین اساس پس از چند روز پیکر بی‌جان او پدرش در خانه پیدا می‌شود.

معاون اورژانس پیش‌بیمارستانی قروه گفت: ضرورت دارد شهروندان از سوخت هیزم برای گرم کردن محیط خانه خودداری کنند و تمام نکات ایمنی در استفاده از وسایل فنی مانند ژنراتور برق دقت کافی داشته باشند.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶

منبع: فارس

کلیدواژه: گاز نشت اورژانس کربن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت شهروند کازرونی بر اثر سقوط در جوی آب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، بهمن جمشیدی گفت: درپی بارندگی امشب ۲۹ فروردین ماه در کازرون یک زن میانسال در جدول هدایت آبهای سطحی سقوط کرد که به دلیل شدت بارندگی و پر آب بودن جوی، دچار خفگی شد و با وجود تلاش نیروهای اورژانس فوت کرد.
رییس اورژانس کازرون از شهروندان خواست با درنظر گرفتن هشدارهای هواشناسی ،مسائل ایمنی را رعایت کرده و از ترددهای غیر ضروری خود داری کنند.

 

 

دیگر خبرها

  • تضعیف تلاش‌های مقابله با بحران آب‌وهوایی با تولید پلاستیک
  • تولید انرژی با توربین‌های بادی خیابانی/ کربن‌زدایی لندن با بهره‌گیری از انرژی‌های پاک
  • مرگ تلخ یک زن پس از سقوط در جوی آب حین سیل | فیلم
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • کشفی تازه: زهره کربن و اکسیژن نشت می‌کند
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • فوت شهروند کازرونی بر اثر سقوط در جوی آب
  • کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری
  • نیمه رسانای طلایی ساخته شد 
  • از سیاره زهره کربن و اکسیژن نشت می‌کند