Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «محمد بن عبدالکریم العیسی»، وزیر دادگستری سابق عربستان سعودی و دبیر کل فعلی «انجمن جهان اسلامی» در این کشور با حضور در اردوگاه آشویتس لهستان، به آنچه «قربانیان هولوکاست» نامیده می‌شود، ادای احترام کرد.

محمد عیسی از شیوخ و مبلغان عربستان سعودی است و به نظر می‌رسد سفر او به لهستان برای شرکت در نشست هولوکاست ادعایی با موافقت ریاض و سران سعودی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت سعودی از سال ۲۰۱۵ و به دنبال تغییر در سران این کشور و آغاز زمامداری محمد بن سلمان، ولی‌عهد سعودی تلاش می‌کند زمینه را برای عادی‌سازی روابط ریاض با تل‌آویو را فراهم کند. بن سلمان بارها از حق یهود در سرزمین فلسطین سخن گفته است.

وزیر سابق دادگستری عربستان سعودی، اردیبهشت ماه گذشته رسماً از یک هیأت صهیونیست مدافع هولوکاست خواسته بود به عربستان سفر کند.

در ویدیوئی که آن زمان از دبیر کل انجمن جهان اسلام منتشر شد، او آنچه هولوکاست خوانده می‌شود، محکوم کرد و گفت که این «جنایت نازی‌ها علیه یهود» غیر قابل انکار است. او بارها در مراسمات مربوط به یهودیان و هولوکاست شرکت کرده است.

شهر تل‌آویو در فلسطین اشغالی از دیروز (چهارشنبه) میزبان پنجمین نشست بین‌المللی با مشارکت ده‌ها نفر از سران کشورهای جهان است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانچینی ترکیب صعود عربستان را چید

به‌ گزارش ورزش سه، تیم ملی عربستان در شرایطی وارد دیدار با تاجیکستان خواهد شد که در 3 دیدار اول خود پیروز شده‌ و با 9 امتیاز در صدر جدول گروه هفتم رقابت‌ها قرار دارد.

شاگردان مانچینی در دیدار با تاجیکستان به دنبال کسب پیروزی هستند تا قبل از دو دور آخر راهیابی به دور سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی را تضمین کنند.

ترکیب عربستان برای این مسابقه به شرح زیر خواهد بود:

محمد العویس، حسن کادش، علی لاجامی، عون السلولی، محمد البریک، مختار علی، محمد کنو، ایمن یحیی، سالم الدوساری، عبدالله ردیف و فراس البریکان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رومی القحطانی؛ زیباترین دختر عربستان و نماینده سعودی در مسابقه دختر شایسته جهان کیست؟
  • عربستان سعودی برای اولین‌بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • پیشنهاد 715 میلیاردی الهلال به ستاره سابق اینتر
  • عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • مانچینی ترکیب صعود عربستان را چید
  • فیلم| ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی