Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش جهانی مبارزه با امپریالیسم برای حیات، حاکمیت و صلح روز چهارشنبه دوم  بهمن ۱۳۹۸ با حضور  صدها نفر از نمایندگان جنبش های اجتماعی، سندیکاهای کارگری، احزاب سیاسی و ... از ۵۱ کشور از جمله ایران در هتل آلبا کاراکاس ونزوئلا شروع به کار کر‌. 

اخبار سیاسی - این همایش که توسط حزب حاکم «حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا» سازماندهی شده، تا روز جمعه چهارم بهمن در کارگروه های متعددی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 در مراسم افتتاحیه که با حضور سفرا و نمایندگان دیپلماتیک از جمله سفرای چین، ایران، سوریه، کوبا، فلسطین، نیکاراگوا و.... تشکیل شد؛ «دیوسدادو کابیو» رئیس مجلس موسسان و معاون حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا با اشاره به حمله بزدلانه آمریکا به سردار سلیمانی؛ اقدام آمریکا را مصداق تروریسم و شهید سلیمانی را شهید راه حق و عدالت خواند.  

دیگر سخنران برنامه افتتاحیه «بلال تحسین» از سوریه بود که وی نیز مقاومت سوریه و شکست تروریست ها در این کشور را مدیون شهامت و فداکاری شهید سلیمانی و ایران برشمرد و خواهان اتحاد بیش از پیش کشورهای ضد امپریالیست شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: احزاب سیاسی اخبار سیاسی احزاب سیاسی ایران رئیس مجلس کوبا ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام و جای ضارب شهید صیاد شیرازی افشا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ۲۱ فروردین ماه امسال ۲۵ سال از ترور سرلشکر صیاد شیرازی جانشین ستاد کل نیروهای مسلح می‌گذرد، در روز وقوع این جنایت یکی از جوانان حاضر در محل ترور به خبرنگار کیهان گفت که روز قبل مرد جوانی را در لباس رفتگری دیده که به طور مرتب از مقابل منزل شهید صیاد شیرازی عبور می‌کرده و همین شک‌اش را برانگیخته است.

در همین رابطه ابراهیم خدابنده، یکی از اعضای جداشده‌ی سازمان مجاهدین خلق و مدیرعامل کنونی «انجمن نجات» به نقل از یکی دیگر از اعضای جداشده‌ی مجاهدین به خبرآنلاین می‌گوید: «مسعود رجوی در یک نشست ضارب را معرفی کرد و او که قد بلندی داشت و لاغراندام بود به شرح اقدام خود با جزئیات پرداخت؛ که چند روز به عنوان رفتگر در محل کار می‌کرد و خانه و رفت و آمد سردار را تحت نظر داشت و از فقدان تمهیدات امنیتی تعجب می‌کرد»

پرویز حیدرزاده عضو جداشده‌ی دیگر سازمان مجاهدین خلق نیز در یادداشتی که به‌تازگی برای انجمن نجات۱ فرستاده ابعاد تازه‌ای از این جنایت را روشن و نام و جای ضارب را افشا کرده است. متن یادداشت او به این شرح است:

من پرویز حیدرزاده می‌خواهم گواهی بدهم که تمام عملیات و ترورهایی که در داخل کشور انجام می‌گرفت توسط تیم‌های عملیاتی سازمان از عراق به داخل کشور اعزام می‌شد و بعد از پایان کار اطلاعیه‌ای به اسم ستاد اجتماعی داخل کشور که مسئول وقت آن زمان حشمت حصاری بود تهیه و بیرونی می‌شد که دروغی بیش نبود، چون سازمان در درون کشور هیچ نیروی عملیاتی نداشت.

سازمان مجاهدین بعد از شکست در عملیات فروغ جاویدان در تابستان سال 1367 که بیش‌ترین ضربه را توسط صیاد شیرازی دریافت کرده بود کینه‌ی زیادی نسبت به ایشان پیدا کرد. البته بعد از سرنگونی صدام فیلم‌های هم‌کاری گسترده‌ی ارتش صدام با سازمان به‌خوبی نشان داد که هم‌کاری در بالاترین سطح مابین دو طرف وجود داشته است. در همان نشست‌ها بود که ترور سپهبد صیاد شیرازی توسط صدام به سازمان مجاهدین سپرده شد. چون ارتش صدام در جنگ عراق علیه ایران ضربات سختی توسط ایشان دریافت کرده بود و به همین خاطر ترور صیاد شیرازی در دستور کار قرار گرفت.

از آن‌جایی که نیروهای سازمان می‌توانستند به‌راحتی در داخل کشور تردد کنند و فارسی صحبت می‌کردند زیاد به چشم نمی‌آمدند و برای این منظور یک تیم ترور انتخاب شد و با گذراندن آموزش‌های لازم در اشرف به داخل کشور اعزام شدند.

من ابتدا نام فرد عملیاتی را نمی‌دانستم تا این‌که یک روز در آلبانی وقتی با غلامرضا شکری مشغول صحبت بودیم به من گفت که رضا نادری عامل ترور صیاد شیرازی بوده است او با فرد دیگری که اکنون نامش یادم نیست به تهران اعزام شدند البته رجوی بعد از ترور صیاد شیرازی در نشستی عنوان داشت که افراد عملیات‌کننده با لباس رفتگری در قلب تهران این کار را انجام دادند.

بعد از ترور صیاد شیرازی برای این‌که خودش را از اتهام ترور مبرا کند عنوان داشت نیروهای ستاد اجتماعی داخل کشور دست به ترور صیاد شیرازی به خاطر سرکوب در عملیات فروغ جاویدان زدند ولی ما در اشرف می‌دانستیم که تمام تیم‌های ترور از داخل اشرف اعزام می‌شوند و ستادی به اسم اجتماعی موضوعیتی نداشته و فقط اطلاعیه تولید می‌کند.

من در آلبانی متوجه شدم رضا نادری به خاطر جنایتی که انجام داده نور چشم مسئولین سازمان می باشد و هر چیزی که می‌خواهد در اختیارش قرار می‌دهند و اکنون در کمپ مجاهدین در آلبانی با او کاری ندارند او مشغول بدن‌سازی است و ورزش می‌کند چون می‌داند که نمی‌تواند از سازمان خارج شود.

در آلبانی هم شاهد بودیم که به او بیش‌تر از دیگران پول برای خرید می‌دادند و برادرش علی نادری هم در موضع ام قدیم مسئولیت دارد و هر دو در کمپ مانز آلبانی حضور دارند.

حال رجوی هر چقدر می‌خواهد عنوان کند که تمام ترورها و عملیات خمپاره‌زنی در داخل کشور توسط ستاد اجتماعی در داخل کشور انجام می‌گرفت! که دروغی بیش نیست چون این ستاد در اشرف عراق وجود داشت و اطلاعیه‌ها در آن‌جا نوشته شده و در قرارگاه باقرزاده با حضور مسعود رجوی عملیات‌های ترور جشن گرفته می‌شد.

این نمونه‌ی کوچکی از ماهیت تروریست بودن رجوی‌ها می‌باشد و در هر دادگاهی قابل پیگیری است.

۱- «انجمن نجات» توسط جمعی از اعضای سابق مجاهدین به منظور نجات افرادی که هنوز در اسارت ذهنی و حتی عینی این سازمان‌اند و کمک به خانواده‌های رنج‌کشیده‌ی آنان تاسیس شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894959

دیگر خبرها

  • هشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه
  • نام و جای ضارب شهید صیاد شیرازی افشا شد
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • جنگ سایه ایران و اسرائیل علنی شد
  • بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود
  • واکنش قالیباف به حمله سپاه به سرزمین‌های اشغالی
  • ببینید | واکنش مردم در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از حمله سپاه به اسرائیل
  • شهید زاهدی همواره در حال دفاع از نظام و انقلاب بود
  • تجلیل از آیت الله شهید سلیمانی تقدیر از اسلام سیاسی است
  • تجلیل از شهید آیت الله سلیمانی تکریم از اسلام ناب سیاسی است