Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@06:58:25 GMT

قطعی برق در تورنمنت شطرنج جبل الطارق

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۷۳۸۶

قطعی برق در تورنمنت شطرنج جبل الطارق

مسابقات شطرنج جبل الطارق در اتفاقی نادر با قطعی برق مواجه شد.

در ادامه مسابقات شطرنج بین المللی جبل الطارق که با حضورچهار نماینده ایران در حال برگزاری است در اتفاقی نادر و غیر منتظره در اواسط برگزاری دور سوم این تورنمنت برق سالن های هتل برگزاری مسابقات قطع شد و بازیکنان با نورموبایل و آباژور و چراغ قوه و شمع مسابقه خود را ادامه دادند و همین مهم موجب شد پخش مستقیم مسابقات از سایت های مختلف قطع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها نتیجه بدست آمده ایرانی های حاضر در تورنمنت تساوی پرهام مقصودلو بوده است .

امروز در دور سوم استاد بزرگ پرهام مقصودلو نفر اول ریتینگ ایران با درجه 2674روی میز ششم با مهره سیاه برابراستاد بزرگ اسپانیایی ژوزه کارلوس با درجه 2548 قرار گرفت و بعد از 15حرکت و تکرار حرکات حریف مجبور به  مساوی شد و جمع امتیازات خود را به 2.5 رساند.

---

لحظه تساوی پرهام در برابر حریف اسپانیایی میتوانید در تصویر مشاهده کنید.

---

پخش زنده سه بازی دیگر بازیکنان ایرانی به همراه دیگر بازی ها از سایت های معتبر جهانی قطع شده است./ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۷۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی بازان حریف خود را شناختند

به گزارش"ورزش سه"، مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور امروز با حضور محمدرضا کشوری فرد دبیرسازمان لیگ، مهرداد شفیعی راد مدیر مسابقات فوتبال ساحلی و نمایندگان ۱۰ باشگاه حاضر در این مسابقات برگزار شد.

کشوری فرد در ابتدای مراسم قرعه کشی ضمن خیر مقدم به باشگاه ها و رسانه های حاضر در مراسم از اهمیت لیگ برتر فوتبال ساحلی و نقش مهم این مسابقات در داشتن تیم ملی فوتبال ساحلی قدرتمند صحبت کرد.

شفیعی راد مدیر مسابقات ساحلی نیز اظهار داشت: لیگ برتر فوتبال ساحلی یکی از پویاترین لیگ های فوتبال ساحلی در جهان است. لیگ برتر آینده در ۱۸ هفته مسابقاتی و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد. مسابقات هفته نخست در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت برگزار می شود.

وی افزود: برای نخستین مرتبه نیز طرح اولیه برگزاری جام حذفی فوتبال ساحلی به هیات رئیسه ارایه شده و قرار است طبق دستور ریاست محترم سازمان لیگ در نخستین جلسه  هیات رئیسه این طرح بررسی  خواهد شد تا مدت برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی کشور از ۶ ماه به ۸ ماه ارتقا پیدا کند. فصل نقل و وانتقالات پیش فصل نیز از ۲۶ اسفند آغاز شده و تا روز ۹ خردادماه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • مالک اینتر: آماده نوشتن تاریخ هستیم
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند