Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@00:35:29 GMT

آغاز ساخت اردوگاه هفت‌تپه از بهمن ماه

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۷۵۳۱

آغاز ساخت اردوگاه هفت‌تپه از بهمن ماه

مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران احیای منطقه هفت تپه را از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا برشمرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد عباسپور در همایش خادمان شهدا راهیان نور استان مازندران که در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های محوری در سازمان اردویی مبحث ایجاد کمیته‌های شهرستانی خادمان است، چرا که با وجود حدود ۲ هزار خادم در استان مازندران در اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی، دانشجویی و خانوادگی در خدمت بخشی از این خادمان هستیم که باید عرصه‌های فعالیت برای باقی خادمان تعریف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با اتفاقات خوبی که طی سال جاری در سازمان بسیج رخ داد همچنین ابلاغ سند انتظار از فعالیت‌های بسیج، خادمان به عنوان یکی از عرصه‌های فعالیت شناخته شده است.

مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه در سال جاری با همکاری همه شما عزیزان موفق به کسب عنوان رده موفق در عرصه‌های  مختلف راهیان نور شده‌ایم، تصریح کرد: در عرصه ابتکارات و نوآوری، استان مازندران توانست رویه جدیدی را نسبت به مقوله راهیان نور به خصوص در سیر تشرف ایجاد کند.

وی در ادامه به اضافه شدن اردوهای جهادی به برنامه‌ اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: نیازمند اجرای برنامه‌هایی هستیم که یکی از این اقدامات برگزاری اردوهای جهادی راهیان نور است.

عباسپور احیای منطقه هفت تپه را از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا برشمرد و تصریح کرد: این منطقه باید احیا و حفظ شود که در بهمن‌ ماه سال جاری احداث ساخت اردوگاه اسکان در این منطقه آغاز می‌شود تا در آینده شاهد اردوگاه و یادمان بسیار خوب به عنوان یادگار استان مازندران و لشکر خط شکن 25 کربلا باشیم.

وی گردشگری تعالی بخش و راهیان بصیرت را یکی دیگر از ابتکارات و نوآوری‌های سازمان اردویی سپاه کربلا عنوان کرد و گفت: اردوی راهیان بصیرت به معرفی و بررسی اقدامات منافقین در استان طی دوران دفاع مقدس که از آن به عنوان جبهه سوم نام برده می‌شود می‌پردازد که به صورت آزمایشی در هفته دفاع مقدس سال جاری آغاز شد.

وی افزود: راهیان بصیرت با الگوگیری از برنامه راهیان نور طرح‌ریزی شده و در شهرستان‌های ساری، قائم‌شهر، بابل، آمل، نور و رامسر اجرایی شده است.

مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران در پایان ضمن تشکر از خادمان راهیان نور استان گفت: استان در عرصه خادمان غنی است و از نظر کیفیت کار هم همه اقشار در این عرصه حضور فعال دارند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۶/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: راهیان نور سازمان اردویی سپاه کربلا محمد عباسپور راهیان بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۷۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر

سیدحامد عاملی در جلسه هماهنگی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر با حضور سرمایه‌گذار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، گفت: با هماهنگی ادارات مرتبط و با اقدامات انجام یافته از سوی سرمایه‌گذار، پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر تا آخر اردیبهشت ماه کلنگ‌زنی می‌شود.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان اقدامات لازم را طی دو هفته آینده انجام می‌دهند تا مانعی برای شروع عملیات اجرایی پروژه وجود نداشته باشد و سرمایه‌گذار طرح نیز آماده آغاز عملیات اجرایی است.

استاندار اردبیل تاکید کرد: شهرستان مشگین‌شهر ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد و احداث پروژه‌های پیشران در این منطقه می‌تواند به رونق گردشگری و اقتصادی استان منجر شود که مجموعه مدیریتی استان نیز از سرمایه‌گذاران در این حوزه حمایت می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری انجام می‌شود و در همین راستا موافقت اصولی پروژه هتل پنج ستاره ملل صادر شده و سایر اقدامات لازم نیز انجام می‌شود.

حسن محمدی ادیب ادامه داد: این پروژه در منطقه روستای وله‌زیر شهرستان مشگین‌شهر قرار دارد و سرمایه‌گذار پروژه علاوه بر هتل پنج ستاره در قالب طرح توسعه، مجموعه‌های گردشگری سلامت و سایر طرح‌های گردشگری را نیز در دستور کار دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر
  • طوفان الاقصی| مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است
  • مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است