Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که کشتی وزن ۷۲ کیلوگرم میان محمدرضا گرایی کشتی گیر شیرازی و امین کاویانی نژاد به زیبایی دنبال می شد اما با اعتراض مربیان همراه و در نهایت صحنه های زشتی به دنبال داشت.

اعتراض محمدعلی گرایی که مربی برادرش، محمدرضا گرایی بود، کشتی را به جنجال کشید که در نهایت با دخالت مسوولان برگزار کننده غائله خاتمه یافت و کشتی گیر شیرازی با اعتراض و در حالی که دوبنده خود را از تن خارج کرد، تشک را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت این کشتی جنجالی با نتیجه هفت بر پنج به سود امین کاویانی نژاد پایان یافت و این کشتی گیر راهی مرحله نهایی شد.

استقبال خوب تماشاگران شیرازی

با وجود بارش برف و باران  در شیراز ،سالن شهید دستغیب محل برگزاری این مسابقات با استقبال خوب تماشاگران شیرازی همراه و سالن کاملا پُر شد.

به دلیل صادر نشدن کارت خبرنگاران شیرازی از سوی فدراسیون این امر موجب شد که مشکلاتی برای ورود آنها به سالن محل برگزاری مسابقات به وجود آورد.

جایگاه خبرنگاران در بین تماشاگران

در حالی که قرار بود جایگاه ویژهای برای خبرنگاران و عکاسان ترتیب داده شود اما این کار انجام نشد و خبرنگاران در میان تماشاگران به تهیه خبر پرداختند ضمن اینکه جایگاهی هم که برای عکاسان در نظر گرفته شده بود بسیار سرد بود که با اعتراض آنها همراه شد.

حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس طی سخنانی از حضور ورزشکاران داخلی و خارجی تقدیر کرد و گفت:  امیدوارم ضمن رعایت اصول جوانمردی و پهلوانی شاهد دیدارهای جذابی  در این دوره از مسابقات باشیم.

بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، رقابت های جام تختی به عنوان مرحله اصلی انتخابی تیم ملی است و تمامی نفرات معرفی شده باید در این مسابقات حاضر شوند، درغیراین صورت شانسی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی نخواهند داشت.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به همراه حسام جعفری و حسن رنگرز دیگر مربیان تیم ملی  از نزدیک ناظر این رقابت ها بودند.

 قاسم رضایی دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ نیز در سالن مسابقات حضورداشت.

در این رقابت‌ها که پنجشنبه در سالن شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد، ۱۱۶ کشتی‌گیر داخلی و خارجی با هم پیکار کردند که هیچ کدام از کشتی‌گیران پنج کشور خارجی نتوانستند به فینال راه یابند.

کشور ارمنستان  با ۱۰ کشتی گیر ، ایران با ۹۷، قزاقستان، قرقیزستان و روسیه با ۲ کشتی گیر و تاجیکستان هم با سه ورزشکار در این مسابقات حضور داشتند.

کشتی گیرانی از کشورهای ارمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، روسیه و تاجیکستان به همراه کشتی‌گیران کشورمان در این رقابت ها به روی تشک رفتند.

چهلمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی شامگاه جمعه چهارم بهمن ماه  با تعین نفرات برتر در سالن شهید آیت الله دستغیب شیراز پایان می یابد.

برچسب‌ها جام جهان پهلوان تختی کشتی فرنگی شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جام جهان پهلوان تختی کشتی فرنگی شیراز جام جهان پهلوان تختی کشتی فرنگی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیم‌های خود را برای گزینش ملی پوشان وزن‌های ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم برای حضور در المپیک پاریس و ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن ۸۲ کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:
۶۰ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
۶۷ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.
۸۲ کیلوگرم: ۱- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و ۲- عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن ۸۲ کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.
نکته مهم: پس از رقابت‌های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی