Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@05:11:20 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۷۵۸۹

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای (۳بهمن ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ مظفرعلیشاهی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در افتتاحیه‌ی نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی استان، اظهار کرد: مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان استان ایلام با مشارکت اداره‌کل ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی با هدف حمایت از ایده‌های نو تا تجاری سازی آن راه‌اندازی شده است و این رویداد به عنوان اولین فعالیت رسمی این مرکز قلمداد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آینده از آن جوانان خلاق و نوآور است که با تلاش و پشتکار بر روی ایده خود کار می‌کنند تا یک محصول قابل ارائه بر پایه دانش خلق کنند.

جابه‌جایی خطوط انتقال آب و فاضلاب در مسیر احداث زیرگذر میدان شهید کشوری 

افشین مظاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: به منظور احداث زیرگذر میدان کشوری شهر ایلام، خطوط انتقال آب و فاضلاب در مسیر خیابان آیت‌الله حیدری، بلوار مدرس و بلوار آزادی  جابه‌جا شد.

وی افزود:در این راستا ۱۸۰۰ متر لوله گذاری شبکه آب انجام شده  و ۳۵۰  متر لوله گذاری شبکه فاضلاب نیز اجرا  می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام یادآور شد: از ۳۵۰ متر لوله فاضلاب ۱۰۰ متر جابهجا شده و ۲۵۰ متر باقی مانده، جهت جلوگیری از تداخل کاری با عملیات احداث زیرگذر پس از تکمیل، اجرا خواهد شد.

امدادرسانی هلال احمر ایلام به یک هزار مسافر گرفتار در برف

حسین عارفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: طی ۲ شب گذشته تاکنون امدادگران این جمعیت ۱۰۷۶ مسافر حادثه دیده بر اثر بارش‌های برف در محورهای ارتباطی این استان امدادرسانی کرده‌اند.

وی افزود: همچنین در این مدت به ۲۶۷ خودرو گرفتار در برف  امدادرسانی صورت گرفته است.

آزمایشگاه دانشگاه ایلام عضو شبکه آزمایشگاهی معاونت ریاست جمهوری شد

حسین مهدی‌زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام اظهار داشت: براساس ارزیابی‌های انجام شده توسط شبکه آزمایشگاهی طی نامه‌ای از سوی مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ایلام و پژوهشکده گیاهان دارویی و معطر دانشگاه، به عنوان عضو فعال شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی پذیرفته شدند.

وی افزود: با این پذیرش، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ایلام و پژوهشکده گیاهان دارویی از سرفصل‌های حمایتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفتند.

انتهای پیام/970821

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۷۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، عباس غریبی صبح چهارشنبه در دیدار با مسؤولان استان بوشهر با تشریح آخرین اقدامات در حوزه‌های تخصصی و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت از اراده جدی و تلاش حداکثری شرکت ملی نفت برای خدمت‌رسانی به محیط پیرامونی خبر داد و گفت: برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب جزیره خارگ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران در سال ۱۴۰۲ به تصویب رسیده و تخصیص یافته است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ابراز داشت: برای کاهش مشکلات و خدمت‌رسانی در کنار مسئولان و مردم هستیم و امیدواریم مدیران استانی پروژه اصلاح شبکه آب و فاضلاب جزیره خارگ را در اولویت قرار بدهند.

غریبی به اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های تخصصی در شرکت ملی نفت ایران اشاره کرد و افزود: سال گذشته اساس کار در این شرکت بر سازماندهی، برنامه ریزی، هدف‌گذاری و تخصیص منابع مالی بود و با تخصیص منابع در سال جاری، طرح‌های مصوب را به پروژه‌های اجرایی تبدیل کرده تا بتواند نقش مهمی در افزایش تولیدِ کشور داشته باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تاکید بر توسعه متوازن و لزوم توجه به مسئولیت اجتماعی، اظهار داشت: تخصیص اعتبار به امور عام‌المنفعه مسئولیتی است که از ابتدای دولت سیزدهم، وزارت نفت آن را در اولویت قرار داده است.

وی بهبود وضعیت بهداشت و درمان، اورژانس هوایی و دریایی و انجام پروژه‌های ورزشی، نوسازی مدارس، نوسازی منازل محرومان و اشتغال را از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت ملی نفت در جزیره خارگ دانست.

غریبی همچنین به خدمات ارائه شده توسط عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در سال‌های گذشته برای مردم و ساکنان جزیره خارگ اشاره و تصریح کرد: فعال کردن ۲ شناور مسافربری برای تثبیت وضعیت تردد ساکنان این جزیره، جمع‌آوری روزانه ۱۵ تن زباله و تفکیک و تبدیل آن به کود کمپوست، مدیریت نخاله‌های ساختمانی، گشت‌های شبانه‌روزی برای حفاظت از اراضی، لایروبی قنات‌های قدیمی، برگزاری کلاس‌های فنی حرفه‌ای برای جوانان، اعزام اورژانسی بیماران، حمل مصالح و اثاثیه ساکنان بومی و اختصاص سهمیه پروازی برای بومیان از جمله خدمات صنعت نفت برای مردم جزیره خارگ است.

کد خبر 6080847

دیگر خبرها

  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • اجرای طرح آبرسانی پایدار در ۲۱۱ روستای ایلام
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • هشدارسطح قرمز آب و فاضلاب در اثر بارندگی
  • نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان
  • ۱۲ فقره انشعاب غیرمجاز در میرجاوه شناسایی شد
  • نوسازی ۱۸ هزار انشعاب آب در استان بوشهر