Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@16:38:05 GMT

مصدومیت مانه برای پاگشای مینامینو (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۷۶۵۷

مصدومیت سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول، این فرصت را برای تاکومی مینامینو، ستاره ملی پوش ژاپنی، فراهم کرد تا امشب در دیدار مقابل وولوز اولین بازی اش را در لیگ برتر انجام بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که با اقتدار در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، امشب میهمان وولوز است. در حالی که قرمزها در همان دقایق ابتدایی با گل جوردن هندرسون از حریف پیش افتاده بودند، در دقیقه 32 بود که مانه دچار آسیب دیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در تلاش برای رسیدن به پاس محمد صلاح، مصدوم شد و بلافاصله از کادر فنی لیورپول خواست تا او را تعویض کنند. او لحظاتی بعد جای خود را به میامینو، ستاره جدید قرمزها، که در این زمستان از سالزبورگ به لیورپول پیوست، داد.

هنوز شدت مصدومیت مانه مشخص نیست اما به نظر می رسد که او از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده است.

 

 

سادیو مانه لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سادیو مانه لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح

سه باشگاه سرشناس عربستانی آماده جذب محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول انگلیس می‌شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه‌های متمول عربستانی همچنان می‌خواهند حضور قدرتمندی در بازار نقل‌وانتقالات فوتبال جهان داشته باشند. پنجره پیش‌روی تابستانی می‌تواند گام دیگری از سوی عربستانی‌ها برای جذب ستاره‌‌های مشهور فوتبال جهان تلقی شود.

لاپورت به دنبال ترک النصر عربستان

بر اساس گزارش تلگراف؛ محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول همانند فصل گذشته یکی از اهداف عربستانی‌ها در نقل‌وانتقالات تابستانی است. سه باشگاه مشهور عربستانی یعنی الهلال، النصر و الاتحاد خود را آماده شروع مذاکره برای جذب محمد صلاح می‌کنند.

انتظار می‌رود جدایی محمد صلاح از لیورپول و انتقالش به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان درآمد 70 میلیون یورویی برای تیم انگلیسی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خبر بد برای لیورپول: دوری 3 هفته‌ای کانر بردلی از میادین به دلیل مصدومیت
  • مصدومیت ستاره استقلال جدی است
  • تصمیم عجیب: ستاره لیورپول فروخته می‌شود
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح
  • رسمی؛ تاریخ بازگشت شیمس به WWE اعلام شد
  • تکذیب شد: ستاره برزیلی و تن‌هاخ دعوا نکردند
  • واکنش‌ها به مصدومیت ستاره آرسنال: طبق معمول!
  • شوک به بایرن: فصل برای ستاره فرانسوی تمام شد
  • پست جدید سردار آزمون کنار آرمین 2AFM؛ بنگ!
  • استقلال تیم دست و پا شکسته را کامل کرد| ستاره‌های ترک‌خورده