Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد با عضویت در کانون غدیر به رویداد ملی فهما پیوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد عصر روز گذشته با حضور محل ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد به عضویت رویداد ملی فهما درآمد.

وی پس از دیدار با حجت الاسلام مظفر سالاری، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در خصوص فعالیت های این سازمان در زمینه مسجد مطالبی را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملازینلی بیان کرد: هدف ما احیای کارکردهای مساجد در جامعه است و سعی داریم فعالیت های فرهنگی و هنری را در قالب برنامه های مختلف در مساجد اجرا کنیم.

حجت الاسلام مظفر سالاری، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز در خصوص رویداد ملی فهما گفت: این رویداد به عنوان نقطه عطفی در فعالیت های مسجد محوری است به نحوی که هر کدام از کانون ها می توانند با ثبت فعالیت های خود در زمینه معرفی خود در سطح کشور گام بردارند.

وی افزود: خوشبختانه این رویداد در استان یزد به خوبی دنبال می شود به نحوی که دو کانون برتر کشور از استان یزد هستند.

در ادامه این مراسم نیز عباس ملازینلی با عضویت در کانون فرهنگی هنری غدیر به عضویت رویداد ملی فهما در آمد.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما سردار سلیمانی فهما شهادت سردار سلیمانی رویداد ملی فهما رویداد ملی فهما شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ کارشناس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در پانزدهمین پویش ملی نذر قربانی در استان گفت: این اقلام با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم، خیّران برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهیه و بین نیازمندان اصفهانی توزیع شد.
حسام الدین تسلیمی افزود: در پانزدهمین مرحله توزیع گوشت قربانی، ۱۲۰۰ بسته گوشت به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم را کانون‌های فرهنگی هنری در شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، مبارکه، چادگان فلاورجان و لنجان بین حانواده‌های نیازمندان توزیع می‌کنند.
وی گفت: از ابتدای این پویش تا کنون حدود۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • پاسداشت روز زمین پاک در یزد
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • «ابدواره» سهراب سپهری در کاشان برگزار شد