Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعلل ماروتا منجر به هایجک شدن ستاره دانمارکی توسط بارسلونا می شود؟

طرفداری- درحالیکه در ایتالیا، همه منتظر انتقال کریستین اریکسن به اینتر هستند، از انگلستان خبر می رسد بارسلونا برای جذب هافبک تاتنهام وارد عمل شده است.

منابع اسکای در انگلستان خبر می دهند با وجود اینکه اینتر همچنان برای جذب اریکسن در تلاش است و حتی این بازیکن، شخصاً از مسئولان اسپرز خواسته با انتقال او به ایتالیا موافقت کنند، اکنون بارسلونا وارد کورس رقابت برای خرید این هافبک دانمارکی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سران بارسلونا در مورد انتقال احتمالی اریکسن به نیوکمپ با تاتنهام تماس گرفته اند و در مورد او پرس و جو کرده اند. حالا جوزپه ماروتا برای آوردن اریکسن به ایتالیا، رقیبی چون بارسلونا را پیش روی خود می بیند. این درحالی است که نیکولو اسکیرا ساعتی پیش از توافق نهایی اینتر با تاتنهام خبر داد و نوشت طرفین بر سر انتقال اریکسن به سری آ، همراه با پاداش ها روی مبلغ 20 میلیون یورو به توافق رسیده اند و این بازیکن به زودی برای انجام تست پزشکی راهی ایتالیا می شود.

قرارداد اریکسن با اسپرز فقط تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و برای مشخص شدن آینده او باید منتظر اخبار تکمیلی ماند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات قهرمان مصدوم تور دوفرانس در پی ترخیص از بیمارستان

قهرمان دانمارکی تور دوفرانس در پی مصدومیت شدید در تور دوچرخه سواری اسپانیا از بیمارستان ترخیص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یوناس وینگگارد، قهرمان دو دوره تور دوفرانس، تقریباً دو هفته پس از سقوط در مرحله چهارم تور اسپانیا، بیمارستان را ترک کرد.

این دوچرخه‌سوار گفت: می‌خواهم از کادر پزشکی بیمارستان که از من مراقبت کردند، تشکر کنم. از همه برای حمایت‌شان سپاسگزارم. پیام‌ها، هدایا و نقاشی‌های زیادی دریافت کردم. این حمایت‌ها مرا دلگرم کرد. اکنون زمان شروع توانبخشی فرا رسیده است.

مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک

دو هفته پیش یوناس وینگگارد در مرحله چهارم تور اسپانیا دچار حادثه شدیدی شد. این حادثه 35 کیلومتر قبل از خط پایان، هنگام نزدیک شدن به پیچ در سراشیبی رخ داد. وینگگارد پس از سقوط به تنهایی قادر به بلند شدن نبود. بر اثر این حادثه، استخوان ترقوه و دنده‌های این دوچرخه‌سوار دانمارکی شکست و در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • اظهارات قهرمان مصدوم تور دوفرانس در پی ترخیص از بیمارستان
  • پاری سن ژرمن شیفته جذب گاوی؛ بارسلونا به کاپیتان آینده‌اش، اجازه خروج نمی‌دهد
  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)