Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام پژمانفر با حضور در ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با ثبت نام در سامانه بچه های مسجد به رویداد ملی فهما پیوست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام«نصرالله پژمانفر» با حضور در ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی و ثبت نام در سامانه بچه های مسجد به رویداد ملی فهما پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم مشهد در حاشیه حضور با بیان اینکه مسجد مهمترین مرکز فرهنگی مسلمانان است، گفت:متاسفانه با مرور زمان کار مسجد منحصر شد به نماز خواندن که حتی این مورد هم برخی مساجد در زمان نماز صبح فعال نیستند یا گاهی حتی نماز ظهر هم ندارند و بقیه فعالیت های مسجد که در ذات مسجد نهفته بود متاسفانه امروز انجام نمی شود.

 

وی با اشاره به اینکه پیامبر(ص) وقتی از مکه به مدینه هجرت کردند اولین اقدام اجتماعی که انجام دادند ساخت مسجد بود، اظهارداشت:از همان ابتدا پیامبر(ص) محور فعالیت ها را مسجد قرار دادند و حتی کلیه پیمانهایی که با مشرکین می بستند یا حل اختلافات خانوادگی و مسائل مربوز به مردم هم در مسجد بود.

 

حجت الاسلام پژمانفر با بیان اینکه مسجد مهمترین کانونی است که هر چقدر بتوانیم فعالیت ها را جلو ببریم آن فعالیت ضمانت پیدا می کند، ادامه داد:مساجد می تواند اثرات مثبت فراوانی داشته باشد لذا مسجد باید با محوریت مردم پیش برود.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما مساجد فهما سردار سلیمانی طرح ملی فهما شهادت سردار سلیمانی کانون های مساجد نماینده مردم مشهد در مجلس رویداد ملی فهما کانون های مساجد مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم ری درحمایت از «وعده صادق» بعد از نماز جمعه راهپیمائی می کنند

حجت الاسلام علی کنگرلو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور حمایت از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح و همچنین دفاع از مردم مظلوم و مقتدر غزه مردم شهرری بعد از پایان نمازجمعه از مصلی امام علی (ع) حرم تامیدان اصلی (حضرت عبدالعظیم حسنی) راهپیمایی کرده و انزجار خود را جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام می کنندو.

وی افزود: در این راهپیمائی همچنین از اقدام قابل تقدیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح در پاسخ دندان شکن به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حمایت می‌کنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ری گفت: از آغاز اقدام سپاه و نیروهای مسلح شاهد خوشحالی مردم و حمایت آنان بوده ایم.

کنگرلو گفت: در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرائت می‌شود.

کد خبر 6080613

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است/ باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • مردم ری درحمایت از «وعده صادق» بعد از نماز جمعه راهپیمائی می کنند