Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@08:18:02 GMT

رییس قوه قضاییه یزد را به مقصد تهران ترک کرد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۷۷۹۴

رییس قوه قضاییه یزد را به مقصد تهران ترک کرد

وی همراه یک هیات عالی رتبه قضایی برای بررسی آخرین مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی به یزد سفر کرد.

دیدار  با نخبگان، کارآفرینان و تولیدکنندگان استان و  اقشار مختلف مردم شرکت در شورای عالی قوه قضاییه  استان ، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری، شرکت در نشست شورای اداری و نشست خبری از جمله برنامه های وی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین تعدادی از معاونان و مدیران کل این قوه در سفر به برخی شهرستان‌ها مسائل و مشکلات قضایی این مناطق را بررسی نمودند. 

یزد که از لحاظ تنوع اندیس های معدنی دومین استان و از لحاظ صنعتی با افزون بر  سه هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی چهارمین منطقه صنعتی کشور است در ۱۹ آبان ماه ۹۸ شاهد سفر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی و ۱۴ نفر از معاونان و وزیران بود.

در این سفر یک روزه حدود ۵۰۰ پروژه با اعتباری افزون بر ۲۵ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی تعدادی از طرح ها آغاز شد  که بیشتر آنها  تا پایان کار دولت تدبیر و امید به بهره برداری می رسد.

طبق قانون اساسی، ایران سه قوه مستقل مجریه، قضاییه و مقننه دارد.

یزدی ها در ۷۵ روز گذشته شاهد سفر ۲ نفر از سران سه قوه به استان بودند.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی یزد قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی یزد قوه قضاییه حسن روحانی سید ابراهیم رییسی یزد قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های بخش مسکن و شهرسازی در ۱۴۰۳ تشریح شد

تین نیوز

 نشست شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی در بخش های مختلف مسکن برگزار و برنامه های سال جدید تشریح شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سه شنبه ۷ فروردین شورای مسکن به ریاست مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی همراه با تمامی معاونان وی در ساختمان دادمان برگزار شد.

در این نشست معاونان حوزه های مسکن و ساختمان، شهرسازی، بازآفرینی شهری ایران، شهرهای جدید، سازمان ملی زمین و مسکن، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مسکن انقلاب اسلامی و سایر بخش های مرتبط به ارائه برنامه های خود در سال پیش رو پرداختند.

مقرر شد تا سه کارگروه به منظور پیگیری مالی پروژه های در حال احداث، استفاده از ظرفیت انبوه سازان برای اجرای به موقع پروژه های در دست ساخت و پیگیری صنعتی سازی و بهره مندی از فناوری های نوین برای تسریع در اجرای پروژه ها و کیفی سازی تشکیل شود.

در این نشست، خسرو دانشجو معاون معماری و شهرسازی، علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی، مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، روح الله اکبری دستیار وزیر راه و شهرسازی و دیگر معاونان وزیر راه و شهرسازی و مدیران کل معاونت ها حضور به هم رسانده و به ارائه برنامه های سال جدید در حوزه های تحت مسئولیت خود پرداختند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد
  • بهره مندی ۱۳۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی
  • ماجرای عصبانیت رییس مجتمع قضایی از خنده‌های کفاشیان!
  • آمار تصادف با یوزپلنگ از ابتدای نوروز در جاده میامی - عباس آباد صفر بوده است
  • خدمات رسانی به مسافران نوروزی در ۷ بوستان تهران
  • آمادگی ۷ بوستان تهران برای اسکان مسافران نوروزی
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند
  • برگزاری پویش «تهران بی دود»
  • تصمیمات مهم زیرساختی برای مازندران به عنوان مقصد اصلی سفر گردشگران گرفته می شود
  • برنامه های بخش مسکن و شهرسازی در ۱۴۰۳ تشریح شد