Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت دفاع روسیه روز پنج شنبه اعلام کرد که دهها تن از نیروهای نظامی دولت سوریه در حمله گروهی از شورشیان مسلح کشته شدند. این وزارتخانه، شمار کشته شدگان را ۴۰ تن اعلام کرد.

مسکو همچنین اعلام کرد که این شورشیان مسلح در یکی از این عملیات تهاجمی که روز چهارشنبه آغاز شد، دو منطقه مسکونی در ادلب را به تصرف خود درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه رسمی سوریه بدون اشاره به تلفات این حمله اعلام کرد که این حمله شامل خودروهای بمب گذاری شده و گلوله باران شدید شورشیان بود.

این در حالی است که سخنگوی ائتلاف جبهه آزادیبخش ملی سوریه وابسته به معارضان سوری این گزارش رسانه سوریه و دولت روسیه را تکذیب کرد و مدعی شد که هیچ‌گونه حمله‌ای صورت نگرفته است.

کد خبر 4833627

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه وزارت دفاع روسیه منطقه ادلب ایالات متحده آمریکا عراق ایران لیبی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ سوریه روسیه ترکیه لبنان قاسم سلیمانی فلسطین برجام ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات موشکی بامدادی حزب‌الله به سه پایگاه ارتش اسرائیل

حزب الله از شلیک دهها موشک به سه پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در بیانیه حزب الله لبنان آمده است : رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات شب گذشته رژیم صهیونیستی به برخی روستاها و شهرکهای جنوب لبنان که چند شهید و زخمی در میان غیرنظامیان به جا گذاشت، بامداد  امروز یکشنبه، مواضع نظامی اسرائیل شامل نفح، یردن و کیلع در جولان اشغالی سوریه را با دهها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

پنج عملیات پیاپی دیگر حزب الله در عصر شنبهحزب الله سامانه گنبد آهنین اسرائیل را منهدم کردبیانیه حزب‌الله درباره شلیک دهها موشک به شمال فلسطین اشغالی

تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی از شلیک 30 موشک به پایگاه نظامی رژیم اشغالگر در جولان اشغالی سوریه خبر داده بود که این موشکها از سمت لبنان شلیک شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز رزمایش نیروهای مسلح تاجیکستان و روسیه در ختلان
  • حملات موشکی حزب الله به مرکز رادار و ۳ پایگاه نظامی صهیونیست‌ها
  • حمله خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به تجمع نظامیان صهیونیست
  • بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های ویران‌شده باوجود تداوم حمله‌ها
  • بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های ویران‌شده با وجود تدام حمله‌ها
  • پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونستی باعث غرور مسلمانان جهان شد
  • روسیه: اوکراین بیش از هزار و ۲۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • حملات موشکی بامدادی حزب‌الله به سه پایگاه ارتش اسرائیل
  • حمله مسلحانه به یک اتوبوس در بلوچستان با ۱۱ کشته
  • ۸۴۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند