Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون بهداشت و درمان سپاه با بیان اینکه ۲۰۰ پزشک متخصص و ۵۰ نیروی اداری در بیمارستان‌ صحرایی سپاه به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان خدمات ارائه می‌دهند، گفت: معاونت بهداشت و درمان سپاه علاوه بر استقرار بیمارستان صحرایی فوق تخصصی خود، چندین سامانه اورژانس سیار را نیز در مناطق سیل‌زده برپا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 03:12 - 04 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۳۹۳

سردار «احمد عبداللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به اقدامات معاونت بهداشت و درمان سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان گفت: بیمارستان صحرایی فوق تخصصی سپاه که دارای ام آر آی، سیتی‌اسکن و سایر بخش‌های تخصصی است در سیستان و بلوچستان مستقر شده و در حال خدمات‌دهی به مردم است.

وی افزود: تمام خدمات جراحی، داخلی، اطفال، مغز و اعصاب، ارتوپدی، عفونی و ... در این بیمارستان صحرایی به صورت رایگان به سیل زدگان عزیز سیستان و بلوچستان ارائه می‌شود.

معاون بهداشت و درمان سپاه با بیان اینکه ۲۰۰ پزشک متخصص و ۵۰ نیروی اداری در بیمارستان‌ صحرایی سپاه به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان خدمات ارائه می‌دهند، عنوان کرد: معاونت بهداشت و درمان سپاه علاوه بر استقرار بیمارستان صحرایی فوق تخصصی خود، چندین سامانه اورژانس سیار را نیز در مناطق سیل‌زده برپا کرده است.

سردار عبداللهی در پایان گفت: تا هر زمان که مردم مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان نیازمند خدمات‌دهی در حوزه‌های بهداشتی و درمانی باشند، بیمارستان فوق تخصصی سپاه در آن منطقه دایر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بارگیری بیش از ۶۰ تن محموله غذایی و دارویی توسط نیروی هوایی ارتش برای سیل‌زدگان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار عبداللهی سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین کاروان حمایتی کمک به سیل‌زدگان بلوچستان قرارگاه قدس توزیع شد

سرهنگ علی اکبر جعفری  اظهار کرد: دومین کاروان چند وجهی حمایت از سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان به ارزش ۵۰ میلیارد ریال توزیع شد.

وی افزود: این کاروان شامل ارزاق عمومی، آرد، اسباب بازی، پتو، روفرشی، لوازم بهداشتی، سبد کالا، البسه ورزشی، آب معدنی، پلاستیک ضخیم پوششی، انواع کنسروجات، کفش و دمپایی بود که به مدت سه روز در هفت روستا از مناطق دشتیاری، بمباسری، نوبندیان و توابع بین آسیب دیدگان از سیل توزیع شد.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بیان کرد: به زودی پس از فروکش کردن آب‌های سطحی کار ارزیابی خسارات جهت ترمیم و مرمت و بهسازی منازل و سرویس‌های بهداشتی و ترمیم و ایجاد آب بند جدید و موارد عمرانی در دستور کار و برنامه قرارگاه قدس قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • دومین کاروان حمایتی کمک به سیل‌زدگان بلوچستان قرارگاه قدس توزیع شد
  • تصاویری از امدادرسانی هوایی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان + فیلم
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت
  • افزایش پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان