Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، چایی، لقمه‌های پنیر و کره، قهوه با کمی شکر، نیمرو و املت، غذا‌هایی هستند که ما اغلب برای تنوع به عنوان صبحانه می‌خوریم؛ اما آیا این‌ها مواد مفید مورد نیاز را به بدن می‌رسانند؟  طرز تهیه بلاندی را برایتان آوردهایم تا فیبر و پروتئین لازم بدن را تامین کند و تنوعی هم در برنامه غذایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید: بهترین صبحانه‌ها برای لاغر شدن کدامند؟

مواد لازم:

۶ قاشق غذاخوری کره
۱ پیمانه بادام‌زمینی خرد شده
۱ پیمانه فندق خرد شده
۱ پیمانه گردو خرد شده
۳ چهارم پیمانه کره بادام زمینی
۱ دوم لیوان عسل
۲ قاشق غذاخوری تخم کتان آسیب شده
۲ قاشق چایی‌خوری وانیل
۱ قاشق چایی‌خوری نمک
۱ دوم قاشق غذاخوری بکینک پودر
۳ عدد تخم‌مرغ بزرگ

طرز تهیه و دستور پخت:

۱. فر را از قبل تا ۳۵۰ درجه گرم کنید. یک ظرف پخت ۸ در ۸ را برداشته و دیواره‌های داخلی آن را با روغن مایع چرب کنید.

۲. یک کاغذ مومی بردارید و کف ظرف بخوابانید و از دو طرف به دیواره‌ها بچسبانید. آجیل‌ها را در ۶ قاشق غذاخوری کره، بر حرارت کم تفت دهید تا ۶ دقیقه کهرنگ کره قهوه‌ای شود و آن را کنار بگذارید.

۳. حالا کره بادام زمینی، عسل، تخم کتان، وانیل، نمک، بکینگ پودر را در تابه بهم بزنید تا مخلوط و طبخ شوند تا ۱ دقیقه.

۴. حال این خمیر به دست آمده را در ظرف چرب شده ۸ در ۸ پهن و یک‌دست کنید. بعد آجیل‌ها را اضافه کنید و باز هم روی مواد یک‌دست کنید.

۵. در فر بگذارید تا مواد پف کنند و رویشان کمی طلایی شود. ۱۶ تا ۲۰ دقیقه بگذارید تا خنک شود و آن را قطعه قطعه کنید. این کیک را در یخچال نگه دارید و برای مصرف روزانه اگر خواستید آن را کمی گرم کنید.

منبع: بن آپوتیت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تغذیه مناسب صبحانه سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رییسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشورها ارایه کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087423

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • یادداشت| پیمانه‌ای که پُر شد
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • ضرر‌هایی که نوشیدن قهوه به همراه دارد
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار بگذارید
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری