Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@08:33:05 GMT

تجاوز پدربزرگ شیطان صفت به نوه‌هایش +عکس

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۷۹۹۲

تجاوز پدربزرگ شیطان صفت به نوه‌هایش +عکس

مرد سالخورده که متهم است سالها قبل دو نوه اش را آزار داده دیروز پشت درهای بسته و غیر علنی محاکمه شد.مادر دو شاکی نیز ادعا کرد در کودکی از سوی پدرش مورد آزار قرار گرفته و در این سالها سکوت کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، رسیدگی به این پرونده با شکایت یک زن میانسال آغاز شد. وی که به پلیس آگاهی رفته بود ادعا کرد که پدر سالخورده اش دختر و پسر وی را سالها قبل وقتی که خردسال بودند به تله شیطانی انداخته و آنها را آزار داده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شکایت پدربزرگ شیطان صفت ردیابی و بازداشت شد و در حالی که مدعی بود بی گناه است و دخترش به دروغ چنین شکایتی را علیه وی مطرح کرده دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیر علنی محاکمه شد .

در ابتدای جلسه دختر ۱۹ساله و برادر ۲۲ساله اش به عنوان شاکی در جایگاه ویژه ایستادند. دختر جوان گفت: سالها قبل وقتی من و برادرم خردسال بودیم مادر و پدرم از هم جدا شدند. من و برادرم با مادرمان در خانه پدربزرگ مان زندگی میکردیم. مادرمان شاغل بود و روزها سر کار می رفت و من و برادرم ناچار بودیم در خانه پدر بزرگم بمانیم.

وی ادامه داد : در آن سال‌ها و در غیاب مادرم ،پدربزرگم بارها من و برادرم را آزار داده بود .او ما را تهدید کرده بود در این باره به کسی حرفی نزنیم.پدربزرگم از ۸سالگی تا ۱۴سالگی مرا آزار می داد. و من از ترسم در این سالها سکوت کرده بودم. این ماجرا تاثیر بدی در روحیه من و برادرم گذاشته بود.به همین خاطر مدتی قبل با مادرم صحبت کردم و حقیقت را به او گفتم .مادرم که از شنیدن این موضوع شوکه شده بود از ما خواست تا علیه پدربزرگم شکایت کنیم. ما حالا برای پدربزرگمان اشد مجازات می‌خواهیم .

پسر جوان نیز حرفهای خواهرش را تایید کرد اما گفت: پدربزرگم همیشه با حرف هایش مرا آزار می داد.

سپس مادر دو شاکی روبه روی قضات ایستاد و گفت: من سالهاست که رازی را در سینه پنهان دارم که حالا می خواهم آن را برملا کنم. پدرم از ۸سالگی تا قبل از اینکه ازدواج کنم مرا آزار می داد اما من همیشه سکوت کرده بودم. اما حالا که فهمیده ام او دختر و پسرم را هم به تله انداخته آمده ام تا حقیقت را به دادگاه بگویم.

وقتی مرد سالخورده که با قرار وثیقه آزاد بود در جایگاه متهم ایستاد جرمش را انکار کرد و گفت : من هرگز نوه هایم را آزار نداده‌ام .آنها به دروغ چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده‌اند .دختر و نوه هایم قصد اخاذی از من را دارند. من خانه ای در پردیس دارم که به نام همسرم است. آنها می خواهند خانه ام را از چنگم در بیاورند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تجاوز کودک آزاری تجاوز به کودکان آزار کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ­به نقل از الشرق الاوسط؛ جود بلینگهام ستاره انگلیسی رئال مادرید در اینبار گفت: موضوع نژاد پرستی در اسپانیا رو به افزایش است و هم تیمی وی وینیسیوس جونیور برزیلی در بیشتر بازی‌های لیگ این کشور از این موضوع رنج می‌برد.

او پیش از بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی به خبرنگاران گفت: در بازی‌های خارج از خانه در لیگ اسپانیا، آنقدر به این چیز‌ها عادت می‌کنید که متوجه نمی‌شوید چقدر خطرناک هستند واین یک مشکل بزرگ است.»

وی افزود: برای هر بازیکنی وحشتناک است که برای یک مسابقه آماده شود و بداند که احتمال دارد در معرض آزار نژادپرستانه قرار گیرد. این منزجر کننده است و نباید اتفاق بیفتد.وی ادامه داد: مسئولان باید به وظیفه خود عمل کنند، هر چند من شک دارم که این اتفاق بیفتد.

وینیسیوس جونیور که ماه گذشته در حالی که در مورد تاثیر توهین‌های نژادپرستانه بر او صحبت می‌کرد به گریه افتاد، بار دیگر مورد آزار و اذیت قرار گرفت، زیرا رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که هواداران بارسلونا قبل از بازی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا علیه این مهاجم شعار سر داده‌اند.

فصل گذشته لالیگای اسپانیا ۱۰ پرونده مشابه علیه این بازیکن ۲۳ ساله را به دادستانی عمومی گزارش داده اند.

دیگر خبرها

  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • ببینید | سیتی ۱ (۳) - (۴) ۱ رئال: حذف پپ به‌دست بهترین‌هایش!
  • در وعده صادق، کمترین ظرفیت خود را به رخ کشیدیم
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • خدا، مردم، میهن
  • از تفتیش عقاید تا روایت شیطان از گوته | چرا هایدگر مدافع هیتلر بود؟
  • محمدحسین کنعانی زادگان عزادار شد
  • سقوط امپراتوری رسانه‌ای شیطان
  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس