Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا با حذف شاگردان دیه‌گو سیمئونه بسته شد. ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین شب از دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، پنجشنبه شب پنج دیدار برگزار شد که در مهترین آنها تیم فوتبال اتلتیکومادرید در خانه تیم دسته سومی کولتورال لئونسا با نتیجه 2 بر یک به شکست خورد و از صعود به مرحله بعدی باز ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اتلتیکومادرید آنخل کورئا در دقیقه 62 گل نخست را به ثمر رساند اما کاستاندا در دقیقه 83 گل تساوی را برای کولتورال لئونسا زد. این نتیجه تا پایان وقت‌های معمول ادامه یافت تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود جایی که سرخیو بنیتو در دقیقه 108 دومین گل تیم میزبان را به ثمر رساند تا نتیجه‌ای غیرمنتظره برای این مصاف رقم بخورد و شاگردان دیه‌گو سیمئونه خیلی زود با جام حذفی اسپانیا وداع کنند.

در دیگر بازی‌ها رئال بتیس پس از تساوی 2-2 در خانه رایو وایکانو در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شد و از صعود باز ماند. لگانس با یک گل در خانه تیم دسته سومی «اِبرو» پیروز شد و جواز صعود گرفت. میراندس دسته دومی نیز در وقت‌های اضافی با نتیجه 2 بر یک بر میهمان لالیگایی‌اش سلتاویگو غلبه و این تیم را حذف کرد.  همچنین ایبار دیگر تیم لالیگایی رقابت‌ها با قبول شکست 3 بر یک مقابل تیم دسته سومی «باداخوس» از صعود به مرحله یک هشتم نهایی باز ماند.

جام حذفی اسپانیا| رئال مادرید در خانه سالامانکا به دور بعد رسید

 

پیش از این تیم‌های رئال مادرید، بارسلونا ساراگوسا، اوساسونا، سویا، بیلبائو، گرانادا، ویارئال، والنسیا، سوسیه‌داد و تنریف به مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری صعود کرده بودند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال اسپانیا اتلتیکو مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال اسپانیا اتلتیکو مادرید فوتبال اسپانیا اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد

تیم فوتسال افغانستان در آخرین بازی از بازی های مرحله گروهی جام ملت های فوتسال آسیا در برابر بحرین به پیروزی رسید.

تیم فوتسال افغانستان با پیروزی ۳ بر ۲ برابر بحرین و باخت کویت در برابر ایران به مرحله حذفی این تورنمنت صعود کرد.

در مرحله حذفی افغانستان باید به مصاف قزاقستان برود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • منچستر یونایتد مقابل تیم دسته اولی مُرد و به فینال صعود کرد
  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت
  • طبیعت حریف ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی شد
  • صعود یوز‌های ایرانی فوتسال با برتری مقابل بحرین
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین
  • صعود آسان بهمن و آتین و حذف گروه مالی فیروزه و همراه اول؛ مرحله یک چهارم نهایی برندکاپ