Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: همسرم درباره من سخت گیری های زیادی می کرد.مدتی با این وضعیت کنار آمدم اما رفتار ملیحه غیرقابل تحمل بود و وقتی که درباره علت این همه بدبینی و شک و تردید تحقیقاتی انجام دادم متوجه شدم مشکل به ۱۰ سال قبل از ازدواج ما، یعنی زمان مرگ پدر ملیحه برمی گردد.

به گزارش رکنا، ماجرا از این قرار است که مادر همسرم، پس از مرگ پدر ملیحه، یک تنه مسئولیت زندگی را برعهده گرفت و تمام تلاش خود را به کار بست تا بچه هایش نیازمند کسی نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما یکی از بستگان نزدیک آن ها پس از مدتی به مادر ملیحه پیشنهاد رابطه مخفیانه داد.این فرد زمانی که با مخالفت شدید و برخورد قهرآمیز مادر همسرم مواجه شد اقدام به آوردن عکس ها و فیلم های مستهجن به خانه آن ها کرد و مزاحمت های زیادی را برای این خانواده به وجود آورد.

مرد جوان افزود: این مسئله در کنار اشتباهاتی که برادر ملیحه در حق همسرش مرتکب شد که به جدایی آن ها انجامید، احساس شک و تردید نسبت به مردان را در فکر و ذهن شریک زندگی ام تشدید کرد و باعث شد همسرم به باوری اشتباه برای حفظ زندگی مان مرا زیر ذره بین بدبینی قرار دهد.

او آن قدر عذابم داد که در کنارش احساس غربت می کردم و واقعا دنبال راه و چاره ای می گشتم تا این که در یک میهمانی خانوادگی، پسرعمویم متوجه جر و بحث های من و ملیحه شد. او وقتی فهمید چه مشکلی دارم گفت تو نادان هستی که خودت را اسیر چنین زنی کرده ای.

متاسفانه با شنیدن این حرف ها جوگیر شدم و به پیشنهاد پسرعمویم تن به ازدواج موقت با زنی به نام مینا دادم که زمینه اعتیاد من به کریستال را خیلی حیله گرانه فراهم کرد و به همین سادگی به دام موادمخدر افتادم.

حدود ۸ ماه گذشت و من که از کرده خود پشیمان شده ام تصمیم گرفتم رابطه ام را با این زن قطع کنم و به دنبال ترک اعتیاد بیفتم اما او تهدیدم می کند که از روابطمان تصویربرداری کرده است و اگر رهایش کنم آبرویم را به باد خواهد داد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی انتقام سخت فیلم ازدواج موقت اخبار حوادث عکس رفتار مرد جوان از مرگ میهمانی فیلم عکس اخبار تهران حوادث تهران تهران زن سردار سلیمانی پسر شهید نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگار سابق بی‌بی‌سی:ایران هیمنه اسراییل را از بین برد

خبرنگار سابق بی‌بی‌سی در اسرائیل گفت: ایران، به عنوان اولین کشور توانست هیمنه اسراییل را از بین ببرد. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، مهرداد فرهمند خبرنگار سابق بی‌بی‌سی در اسراییل در اظهاراتی گفت: ایران برای اولین بار صحنه‌هایی تاریخی مانند عبور موشک‌ها بر فراز مسجدالاقصی را ثبت کرد. ️ایران بزرگترین حمله پهپادی را در تاریخ تأسیس این وسیله برای خود ثبت کرد. ایران، به عنوان اولین کشور توانست برای اولین بار خاک اسرائیل را هدف قرار دهد و هیمنه آن را از بین ببرد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش/ «پدرم حرف‌های بدی درباره مادرم می‌زد، آنقدر گفت تا باور کردم»
  • قتل دلخراش مادر جوان به دست پسرش | پدرم آنقدر بدگویی کرد که باور کردم مادرم...
  • شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
  • حق حضانت فرزند، اهرم فشار والدین
  • قتل مادر در اثر بدگویی‌های پدر معتاد
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • ساره خسروی؛ مترجم: روانشناسان خواندن «سلام زیبا» را به مراجعین خود پیشنهاد می‌کنند
  • دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند
  • خبرنگار سابق بی‌بی‌سی:ایران هیمنه اسراییل را از بین برد