Web Analytics Made Easy - Statcounter

قانون خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به صورت رسمی توسط ملکه انگلیس به امضا و به تائید نهایی رسید در همین ارتباط نیز معاون سخنگوی کاخ «باکینگهام» اعلام کرده است لایحه توافق خروج از اتحادیه اروپا با امضای شخص ملکه به قانون تبدیل شده است. ناطقان: به نقل از اسکای نیوز، ملکه انگلیس سرانجام قانون خروج این کشور از اتحادیه را امضا و مورد تصویب نهایی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین ارتباط نیز معاون سخنگوی کاخ «باکینگهام» اعلام کرده است لایحه توافق خروج از اتحادیه اروپا با امضای شخص ملکه به قانون تبدیل شده است.

امضای ملکه انگلیس پس از آن صورت گرفت که یک روز پیش از این نمایندگان هر دو بخش پارلمان انگلیس (مجلس عوام و مجلس اعیان) توافق دولت این کشور با اتحادیه اروپا بر سر مفاد برگزیت را تصویب کردند تا در فاصله کمتر از ۱۰ روز مانده به ضرب‌الاجل ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) دیگر مانعی برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا وجود نداشته باشد.

به دنبال پیروزی قاطعانه حزب محافظه‌کار (به رهبری جانسون) در انتخابات پارلمانی انگلیس در واپسین روزهای سال گذشته میلادی، مجلس عوام خروج این کشور از اتحادیه اروپا در روز ۳۱ ژانویه و طرح نخست‌وزیر «بوریس جانسون» برای برگزیت را تصویب کرد.

مطابق طرح جانسون، انگلیس پس از خروج از اتحادیه اروپا، وارد «دوران گذار» خواهد شد، به این معنا که طرفین (بروکسل و لندن) ۱۱ ماه فرصت خواهند داشت تا به یک «توافق جامع» در خصوص ابعاد و جزئیات برگزیت دست پیدا کنند. منبع: مهر برچسب ها: ملکه انگلیس ، قانون خروج از اتحادیه اروپا ، امضا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ملکه انگلیس قانون خروج از اتحادیه اروپا امضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟

همشهری‌آنلاین - بهروز رسایلی

دوشنبه‌شب در چارچوب مسابقات هفته سی‌وسوم سری‌آ ایتالیا، رم در یک بازی بسیار حساس میزبان بولونیا بود. این مسابقه از آن جهت اهمیت داشت که ۲مدعی جدی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رودرروی یکدیگر قرار می‌گرفتند. درصورتی که جالوروسی موفق می‌شد این بازی خانگی را با پیروزی پشت سر بگذارد، در موقعیت بسیار خوبی برای کسب سهمیه قرار می‌گرفت اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و بولونیا ۳بر یک برنده شد. تنها گل سرخپوشان را هم سردار آزمون به ثمر رساند؛ سوژه گزارش پیش روی شما که به‌نظر می‌رسد در پایتخت ایتالیا در حقش کم‌لطفی می‌شود.

تعویض طلایی اما ناکافی

مثل اغلب اوقات سردار آزمون این بازی را هم از روی نیمکت ذخیره‌ها شروع کرد اما زمانی که رم با ۲گل عقب افتاد، دنیله ده‌روسی دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت و ناچار شد قوای تهاجمی‌اش را ترمیم کند. بر همین اساس دقیقه۵۳، یعنی تنها ۸دقیقه بعد از شروع نیمه‌دوم سردار آزمون به جای تامی آبراهام به میدان آمد و فقط ۳دقیقه بعد از ورودش به زمین موفق شد با گلزنی برای رم، فاصله را به حداقل برساند و میزبان را امیدوار کند. گل سردار واقعا تماشایی بود. او با یکی از آن پرش‌های بلند خاص خودش سانتر ارسالی از سمت راست را با ضربه سر به سمت دروازه کوبید، دروازه‌بان مقاومت کرد و سردار ضربه دوم را زد اما باز هم لوکاژ اسکروپسکی توپ را گرفت تا اینکه روی سومین اقدام آزمون، سرانجام تسلیم شد. با این حال امیدواری رمی‌ها چندان دیری نپایید، چراکه شاگردان تیاگو موتا دقایقی بعد گل سوم را هم زدند و خلاص.

حق این پسر بیشتر است

آزمون این فصل در اکثر مواردی که مورد اعتماد قرار گرفته، پاسخ خوبی داده است، با این حال همچنان به شکل عجیبی موفق به کسب جایگاه بهتر در افکار کادر فنی نمی‌شود. گرچه از زمان حضور ده‌روسی به جای ژوزه مورینیو شرایط سردار بهتر شده و سرمربی رم هم به دفعات از او تمجید کرده است اما باز هم این اتفاق منجر به افزایش سهم ستاره ایرانی از مسابقات رم نشده. سردار آزمون این فصل در همه مسابقات ۵۸۴دقیقه برای رم بازی کرده که حاصل آن ثبت ۳گل و ۲پاس گل بوده است. به روایت روشن‌تر او به‌طور میانگین هر ۱۱۷دقیقه روی یک گل تأثیر گذاشته است که واقعا نرخ بدی نیست. با دیبالا و لوکاکو کاری نداریم، چرا که ستاره‌های بین‌المللی هستند و اصلا در سطح دیگری تعریف می‌شوند اما مثلا دیگر رقیب آزمون یعنی استفان الشعراوی آنقدرها آمار درخشان‌تری ندارد. این بازیکن در همه مسابقات ۲۴۲۵دقیقه برای رم بازی کرده که حاصل آن ثبت ۳گل و ۸پاس گل بوده است. این یعنی الشعراوی به‌طور متوسط هر ۲۲۰دقیقه روی یک گل اثر گذاشته است. تازه ۵پاس گل الشعراوی در لیگ اروپا بوده، وگرنه مشخصا در خود سری‌آ، معدل آزمون بسیار بهتر است.

شانس بزرگ سردار

با این درخشش، شاید سرانجام کادرفنی رم برای بها دادن بیشتر به سردار متقاعد شده باشد، مخصوصا که جالوروسی در آستانه بازی بسیار مهم با لورکوزن در نیمه‌نهایی جام‌حذفی قرار دارد؛ تیم سابق آزمون و قهرمان جدید بوندس‌لیگا. سردار در این فصل فقط ۹۲دقیقه در لیگ اروپا به میدان رفته و برای آن بازی لبالب از انگیزه خواهد بود؛ آیا ده‌روسی بالاخره حق مهاجم ایرانی را می‌دهد؟

کد خبر 846855 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون لژیونرهای فوتبال

دیگر خبرها

  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • توافق اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است