Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جنبش عدالتخواه گفت: فشار دولتمردان به رسانه ملی برای عدم پخش زنده برنامه‌هایی مانند ثریا و جهان آرا نشان از فاصله دولت با مردم دارد.

دانیال یادگاری دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به برخی فشارها به رسانه ملی برای محدود کردن برنامه‌هایی مانند ثریا و جهان آرا گفت: متاسفانه همان‌طور که در گذشته هم بیان کردیم، عملکرد رسانه ملی در نشنیده شدن صدای منتقدین و کارشناسان مسائل مختلف و از مسائلی مانند فرارهای مالیاتی برخی مسئولان گرفته تا منتقدین برجام و fatf  قابل توجه بوده، به گونه‌ای که گاهی بنظر می‌رسد مدیران رسانه ملی تمام توان خود را جمع کرده‌اند که خدایی ناکرده کسی از حق مردم در برابر بی تدبیری‌های دولت و مسئولین در رسانه ملی دفاع نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه این روحیه در قبال بررسی عملکرد خود رسانه ملی هم از سمت مدیران صدا و سیما وجود دارد.‌ به گونه‌ای که بعد از گذشت ماه‌ها از بیان اینکه رسانه ملی طی برنامه‌ای موسوم به اتاق شیشه ای قصد داشت برنامه‌ها و عملکرد صداوسیما را بررسی کنند اما هیچ اتفاقی تاکنون نیفتاده است.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: اتفاقات اخیر در مورد اعمال فشارهای دولت برای عدم پخش زنده برنامه‌های تحلیلی و گفت‌وگو محور مانند برنامه ثریا و جهان آرا به صدا و سیما نشان از فاصله داشتن دولت با مردم دارد. چرا که در دولت آقای روحانی به وضوح قابل مشاهده است که پیگیری مشکلات مردم برای هر فردی هزینه دارد.

یادگاری تصریح کرد: نکته دیگر این است که مدیران صدا و سیما با اقدام غیرحرفه‌ای اقدام به ضبطی کردن برنامه های گفت‌وگو محور مثل ثریا و جهان آرا کرده!، حریت آقای علی‌عسکری مثل گذشته زیر سوال است و انحصاری کردن صدا و سیما یقینا آسیب زا خواهد بود.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: البته آقای علی‌عسکری از جمله مسئولان غیرپاسخگو در حال حاضر است که نه حاضر به پاسخ دادن به اقدامات خود نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه ملی برجام صدا و سیما عملکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | عکس جدیدترین دیدار ثریا قاسمی با گوگوش!

آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی عکسی از ثریا قاسمی و گوگوش منتشر شده که حکایت دیدار ثریا قاسمی با گوگوش است، البته شایان به ذکر است که درست و یا غلط بودن این تصویر هنوز تائید نشده است.

ثریا قاسمی ۱۰ سال از گوگوش بزرگتر است.

منبع: سایت رکنا

دیگر خبرها

  • دبیر کل سازمان ملل: تنها یک خطای محاسباتی در خاورمیانه، برای جهان فاجعه بار خواهد بود
  • جنبش عدالتخواه دانشجویی: عملیات «وعده صادق» نقطه عطف معادله جدید منطقه‌ای است
  • (ویدئو) انتقاد خیابانی از واگذاری استقلال و پرسپولیس: این خصوصی‌سازی نیست
  • انتقاد جدی ربیعی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • عکس | عکس جدیدترین دیدار ثریا قاسمی با گوگوش!
  • هوادار: با صدور بیانیه‌های پوچ موضوع را لوث کردید!
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • رئیسی: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت/ لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است/ شیخ علی خطیب: ایستادگی و اقتدار ایران در رویکرد مقاومت با وجود همه فشارها مایه افتخار امت اسلامی است
  • انتقاد علی مطهری از رواج کلمات بیگانه در تلویزیون و تابلوهای شهری /دولت اسلامی فقط مسئول معیشت مردم نیست