Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@23:03:08 GMT

قتل مرد35ساله توسط همسرش درکرج!

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۸۳۱۲

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: زنی که به دلیل اختلافات خانوادگی همسر ۳۵ ساله اش را به قتل رسانده بود ، توسط پلیس این شهرستان دستگیر شد. ناطقان: سرهنگ بیژن جنتی افزود: در پی اعلام مفقودی یک ماهه مردی ۳۵ ساله توسط همسر و مادرش، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان فردیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد فرد مفقود شده اختلاف خانوادگی با همسرش داشته که این موضوع احتمال قتل وی توسط همسرش افزایش داد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: ماموران با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند شب قبل از مفقودی ، مقتول با همسرش دچار اختلاف شده و با هم درگیر شده اند.

جنتی افزود: در ادامه همسر مقتول به کلانتری دعوت و در تحقیقات ابتدا منکر وجود هرگونه اختلاف و درگیری با همسرش شد، اما با مشاهده مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و بیان کرد که از ابتدای ازدواج با همسرش اختلاف داشتند و طبق معمول در شب حادثه با همسرش درگیری لفظی پیدا کرده اند که این درگیری منجر به قتل همسرش شده است.

در پایان پس از تکمیل پرونده، قاتل برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. منبع: ایرنا برچسب ها: قتل ، مرد35ساله ، همسرش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قتل مرد35ساله همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان امیدیه در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت:  ارزش کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل