Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ثبت ۱۳۶.۳ میلیمتر بارش در ۱۲۲ روز نخست سال آبی جاری، رشدی ۳۵ درصدی در میزان بارش‌ها نسبت به میانگین دوره‌های مشابه درازمدت و رشدی ۷ درصدی نسبت به بارش‌های مدت مشابه سال قبل به ثبت رسیده است. ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس آمار رسمی دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت مدیریت منابع آب ایران، ارتفاع کل ریزش‌های جوی از آغاز سال آبی جاری (اول مهر 98) تا دوم بهمن‌ماه (122 روز ابتدایی سال آبی جاری) بالغ بر 136.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 میلی‌متر است.

این مقدار بارندگی نسبت به میانگین دوره‌های مشابه درازمدت (101.2 میلی‌متر) 35 درصد افزایش و نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته (127.3 میلی‌متر) رشدی 7 درصدی را نشان می‌دهد.

سال آبی جدید پربارش است؟

جدول زیر، وضعیت بارندگی تجمعی حوضه‌های آبریز درجه یک کشور از اول مهر تا ساعت 18:30 روز دوم بهمن سال آبی 99 ــ 98 را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شرکت مدیریت منابع آب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت مدیریت منابع آب شرکت مدیریت منابع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳

 به گزارش تابناک به نقل از همشهری، دامنه مزد قانونی کارگران در سال‌جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود.

 کارگران حداقل بگیر محروم از مزایا اندکی بیش از ۷ میلیون تومان دریافتی دارند و کارگران باسابقه، مدیران و متخصصان حوزه کارگری می‌توانند بنا به وضعیت اشتغال، تأهل، تعداد فرزند، سابقه اشتغال، سختی کار، مزد رتبه، فوق‌العاده‌های خاص و... تا ۷ برابر حداقل مزد یعنی حدود ۵۰ میلیون تومان مزد بگیرند. البته در بخش خصوصی، امکان پرداخت بیش از این رقم نیز وجود دارد و کارفرمایان این بخش باید ضمن اجرای مصوبه دستمزد نسبت به افزایش مزد و مزایا در قالب پیمان‌های دسته‌جمعی پس از تأیید وزارت کار اقدام کنند؛ اما سقف پرداختی به کارگران مشمول قانون کار شاغل در مؤسسات و نهاد‌های عمومی غیردولتی و شرکت‌های غیردولتی وابسته به صندوق‌های بیمه‌ای و بازنشستگی نمی‌تواند بیش از ۵۰میلیون تومان باشد.

دیگر خبرها

  • جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • پارسال برای ۲۴ هزار و ۵۰۴ نفرشغل ایجاد شده است.
  • کاهش مصرف انرژی در فرودگاه شهید باکری ارومیه
  • ۶۰ درصد سدهای کشور پر است
  • اختلال در سیستم ایمنی بدن با گرمای شدید
  • تشریح بیش از ۲۴۰۰ جسد طی پارسال در پزشکی قانونی
  • ابلاغ بودجه شهرداری گرگان با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به پارسال