Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@16:36:42 GMT

حادثه رانندگی در محلات با یک کشته و ۱۰ مجروح

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۸۳۲۴

حادثه رانندگی در محلات با یک کشته و ۱۰ مجروح

رییس پلیس راه فرمانده انتظامی استان مرکزی اعلام کرد: حادثه رانندگی در میدان آبگرم شهرستان محلات یک کشته و ۱۰ مجروح به جا گذاشت.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از پایگاه پلیس استان مرکزی، سرهنگ «ایرج کهریزی»افزود: این حادثه در ساعت ۲۰ شامگاه جمعه بر اثر برخورد یک دستگاه پژوپارس با خودرو پلیس راه که در حال بازدید کارشناسی از یک تصادف دیگر بود، رخ داد و پژو پس از برخورد با خودرو پلیس با جمعیت حاضر در محل برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: بر اثر این حادثه رانندگی یازده نفر زخمی شدند که از سوی نیروهای امدادی برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ کهریزی افزود: یکی از مجروحان این حادثه به‌دلیل شدت جراحات وارده جان خود را در مسیر انتقال به مرکز درمانی از دست داد.

وی گفت: ۶ نفر از مجروحان این حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند.

رییس پلیس راه فرمانده انتظامی استان مرکزی توضیح داد: کارشناسان پلیس علت این حادثه را بی‌توجهی راننده خودروی پژو پارس به‌جلو اعلام کردند.

محلات یکی از شهرستان‌های نوار جنوبی استان مرکزی است و آبگرم آن به‌عنوان یکی از جاذبه‌های درمانی شهرت دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس علی دیواندری حسن دیاب کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه استان مرکزی محلات سانحه رانندگی خودرو پلیس کشته و زخمی عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس علی دیواندری حسن دیاب کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه برخورد کامیون با تریلی در کرمان

برخورد کامیون با تریلی در محور راور دیهوک منجر به فوت یک نفر و مصدومیت سه نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر، ساعت ۰۰:۴۴ بامداد امروز دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین، یک کامیون با تریلی در ۱۰۵ کیلومتری محور راور به دیهوک برخورد کرد.

در این حادثه که منجر به فوت یک نفر و مصدومیت سه نفر شد، با حضور تیم امداد و نجات، دو تن از مصدومان پس از دریافت کمک‌های اولیه و پیش‌بیمارستانی تحویل عوامل اورژانس شدند.

کد خبر 744619

دیگر خبرها

  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه برخورد کامیون با تریلی در کرمان
  • وقوع حادثه رانندگی در محور مهاباد - میاندوآب
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • ۲ کشته و ۳ زخمی در حوادث رانندگی کرمانشاه
  • حادثه رانندگی در محور مهاباد- میاندوآب با یک فوتی
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت