Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@04:42:12 GMT

کلوپ: هنوز کارمان برای قهرمانی تمام نشده است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۸۳۹۸

کلوپ: هنوز کارمان برای قهرمانی تمام نشده است

سرمربی لیورپول می‌گوید هنوز کار تیم او برای کسب قهرمانی در لیگ برتر انگلیس تمام نشده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، لیورپول در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس به دیدار ولورهمپتون رفت و توانست با نتیجه ۲ بر یک این تیم را شکست دهد. جوردن هندرسون و روبرتو فیرمینو گلزنان تیم یورگن کلوپ در این دیدار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یورگن کلوپ بعد از برتری تیمش در این دیدار گفت: هنوز کار ما برای قهرمانی تمام نشده است. وقتی می‌شنوم که می‌گویند ۶ بازی پیاپی را نیز ببازیم در صدر جدول قرار می‌گیریم حالت تهوع به من دست می‌دهد. شاگردانم بازی به بازی کیفیت بالای خودشان را نشان دادند و این خیلی خوشحال کننده است که توانستم روند پیروزیهایمان را ادامه دهیم. از الان تنها به دیدار با شروزبری در جام حذفی و بازی عقب افتاده با وستهام فکر می‌کنیم که باید در ابتدای هفته بعدی برگزار کنیم و همه اینها دلایل کافی است که به قهرمانی فکر نکنیم و تنها هدف‌مان روی بازیهای پیش رو باشد.

سرمربی لیورپول در ادامه به تمجید از هندرسون کاپیتان و زننده گل اول تیمش در این دیدار پرداخت و گفت: گل او در این دیدار باورنکردنی بود و این فقط یک جنبه دیگر از فرم خوب و برجسته او در حال حاضر است. هندرسون در این دیدار عملکرد خیلی خوبی از خود ارائه داد. هندرسون یک کاپیتان بسیار کامل و خوب است و همه بازیکنان را در زمین مدیریت می‌کرد. از او در این دیدار خیلی راضی هستم.

لیورپول در بازی بعدی خود باید در جام حذفی به دیدار شروزبری برود و سپس بازی عقب افتاده این تیم برابر وستهام برگزار می شود و در صورت برتری لیورپول در آن دیدار، این تیم می تواند اختلاف خود را با تیم دوم جدول رده بندی به ۱۹ امتیاز برساند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یورگن کلوپ تیم فوتبال لیورپول انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بحث درباره جانشینی یورگن کلوپ ‏در لیورپول داغ شده، تا کنون از آرنه اسلات، روبن آموریم و روبرتو ‏دی‌زربی به عنوان گزینه‌های اصلی یاد شده است. ‏

اما دتمار هامان، ستاره سابق قرمزها، پیشنهاد عجیبی به مدیران ‏باشگاه ارائه داد: ژوزه مورینیو. هامان می‌گوید تنها کسی که از عنوان ‏ترسناک "لیورپولِ بعد از کلوپ" نمی‌ترسد و می‌تواند لیورپول را ‏همچنان تیمی برنده نگه دارد تنها و تنها ژوزه مورینیو است. ‏

یورگن کلوپ نزدیک به 9 سال هدایت لیورپول را بر عهده داشته و نه ‏تنها برای هواداران این تیم بلکه برای همه فوتبال‌دوست‌ها تصور ‏لیورپول بدون کلوپ دشوار به نظر می‌رسد. به همین دلیل است که ‏به نظر می‌رسد کمتر مربی‌ای حاضر است فصل آینده روی نیمکتی ‏بنشیند که تا کنون نیمکت یورگن کلوپ بوده است. ‏

دتمار هامان در مصاحبه با سایت گل در این باره گفت:" مورینیو برای ‏کوتاه‌مدت مربی ایده‌آل لیورپول است. من عاشق مورینیو هستم و ‏همه می‌دانیم که (جانشین کلوپ بودن) او را نخواهد ترساند. ولی ‏خیلی مربی‌ها هستند که اسم نیاورم بهتر است، آنها می‌گویند ‏مربی‌گری در لیورپول شغل رویایی من است ولی جانشین کلوپ ‏شدن غیرممکن است. این را در یونایتد و دوران بعد از فرگوسن هم ‏دیدیم. هر چه بیشتر فکر می‌کنم می‌بینم تنها کسی که می‌تواند ‏لیورپول را در همین سطح نگه دارد مورینیو است". ‏

دیگر خبرها

  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد
  • لیورپول برد و در کورس قهرمانی باقی ماند