Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران ارشد الشارجه امارات در نخستین تمرین تیم الرفاع بحرین، حریف تیم شهر خودرو ایران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا حضور یافتند. ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد جمعه بن هندی و محسن مصبح، دو نفر از مدیران ارشد باشگاه الشارجه امارات با حضور در نخستین تمرین تیم الرفاع بحرین به آنها خوشامد گفتند و برای بازی پیش‌رو برابر نماینده ایران آرزوی موفقیت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم الرفاع بحرین روز گذشته عازم امارات شد تا خود را آماده بازی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم شهر خودرو کند. این بازی فردا (شنبه) در ورزشگاه اختصاصی باشگاه الشارجه برگزار می‌شود.

مجوز پرواز استقلال به امارات صادر نشد

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا تیم شهر خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تیم شهر خودرو لیگ قهرمانان آسیا تیم شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع حریف استقلال رباط داد

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر قزوین در حالی باید روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال برود و دیدار سختی مقابل صدرنشین لیگ برتر خواهد داشت که در آستانه این بازی با بدشانسی بزرگی مواجه شد و مدافع میانی بلند قامت خود را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.

امیر شبانی که در نقل و انتقالات زمستانی پس از فسخ قراردادش با پیکان تصمیم به حضور در شمس‌آذر قزوین گرفت و در دیدارهای اخیرشان در ترکیب بود، به دلیل پارگی رباط صلیبی ادامه فصل را از دست داد و با این شرایط حداقل 6 ماه از میادین دور شد.

این مدافع 25 ساله که در دور برگشت لیگ برتر در 6 مسابقه برای شمس‌آذر قزوین به میدان رفت، در دیدار اخیرشان مقابل فولاد خوزستان به دلیل آسیب دیدگی در زمان فرود روی زمین نتوانست به بازی ادامه بدهد و در دقیقه 58 با برانکارد از زمین بیرون آمد و حالا مشخص شد با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است.

شبانی که تجربه بازی در پارس جنوبی جم، فجر شهید سپاسی، ذوب‌آهن و پیکان را هم دارد، پس از انجام 6 مسابقه برای شمس‌آذر قزوین از ادامه حضور در لیگ برتر محروم شد.

دیگر خبرها

  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • بستکبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • علمای مطرح در کشورهای اسلامی عملیات "وعده صادق" را تبریک گفتند
  • شکست سنگین نوشاد عالمیان برابر حریف مصری
  • طلسم شوم: خوش شانسی کومان حریف کین نشد!
  • الوفاق بحرین: عملیات «وعده صادق»، پیروزی الهی و باعث شادی دل‌های مومنان است
  • مدافع حریف استقلال رباط داد
  • اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!
  • آذرپیرا، آخرین شانس ایران برابر مردی که 3 بار ایرانی ها را شکست داده است
  • باشگاه آلومینیوم: مثل بازی رفت؛ ما متضرر شدیم، استقلال بیانیه داد+ فیلم