Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:28:00 GMT

کشف ۶.۵ کیلوگرم مواد مخدر در بوکان

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۸۴۵۱

کشف ۶.۵ کیلوگرم مواد مخدر در بوکان

سرهنگ سلمان حیدری روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در عملیات نخست ماموران انتظامی این شهرستان یک شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد انتقال پنج کیلوگرم تریاک با یک دستگاه خودرو را داشت، شناسایی و متلاشی کردند.

وی اظهار داشت: در این ارتباط ۲ نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری سمند نیز توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در عملیاتی دیگر ماموران گشت کلانتری ۱۱ این شهرستان حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند که در بازرسی از این وسیله نقلیه یک‌ونیم کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

 سرهنگ حیدری با بیان اینکه در این عملیات نیز یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد، افزود: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

از ابتدای امسال تاکنون ۷۲۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان در این شهرستان کشف و ۲ شبکه توزیع و قاچاق این مواد نیز منهدم شده‌است.

از مجموع انواع موادمخدر کشف‌شده در شهرستان بیش از ۹ کیلوگرم از نوع شیشه و ۵۰ کیلوگرم نیز از نوع پیش‌ساز شیشه بوده است.

بوکان به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی شمال به غرب کشور و نزدیکی به شهرهای مرزی یکی از محل‌های گذر مواد مخدر به شهرهای عمقی کشور است؛ این شهرستان در فاصله ۱۹۶ کیلومتری مرکز آذربایجان‌غربی قرار دارد.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در سال جاری است.

برچسب‌ها ستاد مبارزه با مواد مخدر بوکان مبارزه با موادمخدر انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد مبارزه با مواد مخدر بوکان مبارزه با موادمخدر انتظامی ستاد مبارزه با مواد مخدر بوکان مبارزه با موادمخدر انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار