Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اکبر کریمی تهیه‌کننده در گفت وگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،پیرامون برنامه «عصر خانواده» گفت:فصل جدید «عصر خانواده» با یک وقفه روی آنتن رفت و در این فصل شاهد تغییر مجریان بودیم.آنها هم بر اساس تخصص در هر بخش برنامه، نگاهی ویژه به موضوع برنامه خواهند داشت.

وی ادامه داد: این فصل با هدف اطلاع‌رسانی، آموزش و ارائه راهکار‌های مناسب به خانواده در موضوعات مختلف تهیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی عنوان کرد:در این برنامه هر هفته یک موضوع به صورت پرونده ویژه از زوایای مختلف بررسی می‌شود. به عنوان مثال در موضوع مهمانی، زیرشاخه‌هایی مثل دورهمی‌های خانوادگی، جشن تولد، مراسم ازدواج، مهمانی‌های خارج از خانه و ... به عنوان موضوعات روز مطرح می‌شوند، در این مدت به دغدغه و نگرانی خانواده ایرانی، سلامت، آموزش کودکان، حتی مشاغل خانگی پرداخته ایم.

وی افزود: این برنامه قرار نیست بیانی نصیحت‌گونه داشته باشد بلکه در آن راهکار‌هایی ساده و در دسترس و تکنیک‌هایی مناسب فضای امروز اقتصادی و اجتماعی جامعه به مخاطب عرضه می‌شود.

گفتنی است نویسندگان فصل جدید «عصر خانواده» مهدی استاداحمد و حسن صنوبری و مجریان حسام جوادی وثیق، علیرضا محمدپور، شیوا قانعی، رزیتا قبادی، مرضیه کردی، نعیمه خزایی، علی عاطفی و دریانه قزوینی خواهند بود.«عصر خانواده» کاری از گروه خانواده است که شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۰۰ روی آنتن می‌ رود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  سلامی گفت: در اولین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.
وی افزود: بنا بر سهمیه تعیین شده، ۴۰ نفر از کارگران پر تلاش سیستان و بلوچستان به نمایندگی از خانواده بزرگ کارگری، کارآفرینی و تعاونگران استان در این برنامه شرکت خواهند کرد.
سلامی افزود: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان هفته کار و کارگر نام‌گذاری شده است که در استان نیز با برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف، گرامی داشته می‌شود.
رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان همچنین در خصوص ویژه برنامه‌های این هفته در استان گفت: بازدید از واحد‌های کارگری و گفتگو با جامعه کار و تولید، برگزاری همایش‌های فرهنگی و ورزشی با حضور خانواده کارگران، تکریم خانواده معظم شهدای کارگر و دیدار نمایندگان جامعه کارگری با امامان جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی، بخشی از برنامه‌های هفته کار و کارگر در سیستان و بلوچستان است که امسال با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • هوش مصنوعی به داد حیوانات در تصادفات جاده‌ای رسید
  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس