Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@22:55:47 GMT

اعلام زمان افتتاح دو زیرگذر استاد معین و گیشا

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۸۵۰۹

اعلام زمان افتتاح دو زیرگذر استاد معین و گیشا

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از افتتاح زیرگذر استاد معین در دهه فجر خبر داد.

به گزارش «تابناک»، افشین حبیب زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت افتتاح زیرگذر استاد معین با بیان اینکه قول داده بودیم در دهه فجر این زیرگذر را افتتاح کنیم گفت: قطعا زیرگذر استاد معین بنا به قولی که مدیران شهرداری به اعضاء شورا و مردم داده اند، افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد آخرین وضعیت زیرگذر گیشا نیز با اشاره به وعده شهرداری مبنی بر افتتاح این پروژه تا پایان سال جاری افزود: امیدواریم با تلاش شبانه روزی مهندسان و کارگران شهرداری بتوانیم قبل از اتمام سال جاری و زودتر از موعد مقرر، این زیرگذر را افتتاح کنیم.

حبیب زاده افزود: البته در حال حاضر بخشی از زیرگذر که از چمران جنوب به سمت جلال وارد می‌شویم مورد استفاده قرار گرفت؛ اما برخی نگرانی‌ها از بروز مشکلات در عملیات اجرایی سبب شد که تصمیم بگیریم تا کل پروژه را به یکباره و تا پایان سال جاری افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه سطح و کف مجموعه زیرگذر گیشا ممکن است زودتر افتتاح شود گفت: برای راحتی مردم و مدیریت ترافیک برخی از کارشناسان پیشنهاد دادند که سطح زیرگذر مورد استفاده قرار گیرد و جداره سازی‌ها بعد از افتتاح تکمیل شود که هنوز در این رابطه تصمیمی گرفته نشده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس علی دیواندری حسن دیاب کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه شورای شهر تهران کمیته عمران زیرگذر گیشا زیرگذر استاد معین افتتاح عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس علی دیواندری حسن دیاب کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران

قدرت الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت ساختمان‌های ناایمن اظهار کرد: تعداد ساختمان‌های ناایمن کاهش پیدا کرده است و روند بازرسی‌ها ادامه دارد. تا کنون بیش از ۵۳ هزار ساختمان را بازدید و دسته بندی کرده‌ایم که موضوع ایمن سازی توسط مالکین انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دومین ایستگاه آتش نشانی بانوان کشور در شرق تهران افتتاح خواهد شد، ادامه داد: به دنبال جذب آتش‌نشان خانم هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: عملیات نوسازی ایستگاه‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جریان دارد و همچنین ادامه خواهد داشت. تا هر زمانی که دستگاه‌ها و بخش‌ها به وظیفه خود عمل نکنند، باید ایستگاه آتش‌نشانی بسازیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه باید موضوع آموزش ایمنی در فضای مجازی فراگیر شود، تصریح کرد: لازم است تا محتوا و صفحه آموزش ایمنی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت
  • زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • ابلاغ بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران
  • زمان اعزام زائران خانه خدا در حج تمتع ۱۴۰۳ مشخص شد | ۱۸ فرودگاه معین حج هستند