Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوارزمی کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، گفت: امروز از تاثیرات سامانه بارشی در نیمه غربی استان کاسته شده، اما همچنان سامانه بارشی تا ساعات ظهر در نیمه شرق هرمزگان فعالیت خواهد داشت

او افزود: در این مناطق و همچنین نقاطی از تنگه هرمز رگبار باران و رعد وبرق و افزایش سرعت باد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از ساعات بعدازظهر سامانه بارشی از مناطق شرقی خارج خواهد شد و در مناطق دریایی استان از جمله تنگه هرمز وزش باد‌های نسبتا شدید جنوب غربی خواهیم داشت که تا شب سبب مواج شدن دریا می‌شود.

خوارزمی افزود: توصیه می‌شود با توجه به مواج بودن دریا به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان از جمله بنادر مرکزی صورت گیرد.

او گفت: به تدریج علاوه بر مناطق غربی از امشب در اکثر نقاط استان شاهد کاهش دمای کمینه خواهیم بود که این شرایط دمایی تا اواسط هفته آیبنده در استان پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی کاهش دما برودت هوا هرمزگان تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مریم نیکزادفر گفت : با فعالیت این سامانه بارشی از بامداد سه شنبه تا امروز بارش‌های خفیف و موثری در استان داشتیم و تاکنون بیشترین باران به میزان ۱۱۹ میلیمتر از شیرآباد خان ببین و ۱۱۴ میلیمتر از جعفر آباد گرگان ثبت شد.

او افزود: این سامانه به تدریج تا امشب از استان خارج می‌شود و فقط امشب و فردا احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در کوهستان وجود دارد.

نیکزادفر گفت: امروز مراوه تپه با ۱۲ درجه سردترین نقطه استان بود و بیشینه دما بین ۲۶ تا ۲۸ درجه در مناطق شمالی استان ثبت شد.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده آسمان استان پایدار پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • پیش بینی افزایش دمای هوا در مازندران
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۴ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان چهارم اردیبهشت
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان