Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@15:41:10 GMT

مسیر تربت‌حیدریه - فریمان مسدود است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۸۵۳۱

مسیر تربت‌حیدریه - فریمان مسدود است

سرهنگ محمد علی احسانبخش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود: مسیر قوچان - درگز نیز به علت یخبندان لغزنده است.
وی اضافه کرد: در سایر مسیرهای استان وضعیت عادی و ترافیک نیز وران است.
سرهنگ احسان‌بخش ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ فقره تصادف فوتی با سه کشته و هشت فقره تصادف جرحی با ۱۴ مجروح در جاده‌های این استان رخ داده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده شامل ۶ هزار و ۴۲۳ کیلومتر جاده بین‌ شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 ترافیک تصادف خراسان رضوی مسدود مسیر قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۸ درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح نوروزی در ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا روز گذشته ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ حدود ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در جاده‌های استان ثبت شده که در این بین یک میلیون و ۶۰۲ هزار و ۲۳۱ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شده و یک میلیون و ۵۶۱ هزار و ۳۱۹ دستگاه وسیله نقلیه نیز از استان خارج شدند.
سردار محمدرضا هاشمی فر افزود: همچنین در این مدت، هزار و ۲۵۹ فقره تصادف در جاده‌های استان رخ داده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۷ درصدی را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به وقوع ۲۹ فقره تصادف فوتی و جان باختن ۳۶ نفر در این تصادفات گفت: از نظر میزان وقوع تصادفات فوتی و تعداد جان باختگان درسر صحنه تصادف به ترتیب با افزایش ۳۸ و ۵۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم.
هاشمی‌فر از وقوع ۲۷۳ فقره تصادف جرحی با ۴۲۱ نفر مجروح خبر داد و گفت: با توجه به اینکه حال عمومی برخی از مجروحان وخیم گزارش شده احتمال افزایش تعداد فوتی‌ها نیز وجود دارد.

وی بی توجهی به جلو با ۸۸ درصد را بیشترین علت وقوع تصادفات جاده‌ای استان عنوان کرد و گفت: واژگونی و خروج از جاده نیز با ۷۰ درصد بیشترین نوع وقوع حوادث جاده‌ای در این مدت بودند.

دیگر خبرها

  • کشف۲۴ تن رب فلهٔ غیر مجاز در تربت حیدریه
  • کشف ۱۶۱ قطعه پرنده چکاوک و سهره در تربت حیدریه
  • افزایش ۳۸ درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های اصفهان
  • هشدار به مسافران؛ مسیر جنوب به شمال این جاده شمالی به مدت ۳ روز مسدود می‌شود
  • ۱۱ مسافر نوروزی در جاده‌های قم جان باختند
  • تردد خودروها در ورودی های خراسان رضوی هشت درصد کاهش یافت
  • (عکس) کشف یک آب انبار عهد قاجاریه در تربت حیدریه
  • کشف یک آب انبار تاریخی در تربت‌حیدریه
  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد
  • یک آب انبار تاریخی عهد قاجاریه در تربت‌حیدریه کشف شد