Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، نیمه اول  این دیداربا نتیجه 14 بر 11 به سود ایران خاتمه پیدا کرد. در نیمه دوم هم با تلاش بازیکنان و کادر فنی  با برتری از آن ایران بود ، اما متاسفانه با اخراج دو بازیکن ایران در لحظات پایانی کره ای ها به خواسته خود رسیدند و در 9 ثانیه پایانی بازی را به تساوی کشیدند. این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی 24 بر 24 تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب کره‌جنوبی به دلیل تفاضل گل بهتر راهی نیمه‌نهایی و مسابقات قهرمانی جهان شد و ملی‌پوشان ایران از صعود به مرحله نیمه‌نهایی و کسب جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان قاهره بازماندند.

شاگردان علیرضا حبیبی پیش از این در نوزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تیم‌های نیوزیلند و کویت به پیروزی رسیده بود و نتیجه را به تیم‌های بحرین و قطر واگذار کرده بود.

پیش از این دیدار تیم‌های ملی قطر، بحرین و ژاپن راهی مرحله نیمه‌نهایی شده و جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کرده بودند.

به این ترتیب تیم ملی هندبال کره‌جنوبی روز شنبه در مرحله نیمه‌نهایی از ساعت 18:30 مقابل ژاپن صف‌آرایی خواهد کرد و تیم ایران برای کسب عنوان پنجم تلاش می‌کند.

هندبال ایران از قهرمان آسیا شکست خورد کد خبر 480125 برچسب‌ها هندبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسورهای ایران در تورنمنت بین‌المللی قزاقستان

به گزارش قدس آنلاین تیم ملی بوکس ایران در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی‌اش برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان که به میزبانی بیشکک در حال برگزاری است، حضور دارد و امروز (شنبه - یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) شش بوکسور ایران در این رقابت‌ها به روی رینگ رفتند.

پس از برگزاری مبارزه‌های مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها، سه بوکسور ایران (میثم قشلاقی، علی فتحی و روزبه صفری) با پیروزی برابر حریفانشان با صعود به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، مدال برنزشان را در این تورنمنت تدارکاتی قطعی کردند.

طبق برنامه مبارزات، در وزن ۵۴ کیلوگرم مصطفی ریگی با شکست برابر «انور خودژیف» از ازبکستان بدون مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم نیز پوریا عبدالمالکی برابر «اسلام توربایف» بوکسور میزبان باخت و از رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۱ کیلوگرم هم کسری طهماسبی، مقابل «الدار توردوبایف» قرقیز به روی رینگ نرفت تا با یک پیروزی که در مبارزه نخست خود کسب کرده بود، از این مسابقات کنار بکشد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، اما میثم قشلاقی برابر «کاراتبایف» ازبکستانی به پیروزی رسید و با صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنزش را قطعی کرد. قشلاقی در این مرحله به مصاف بوکسور روسیه می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز علی فتحی مقابل «روشن سولیوف» ازبکستانی پیروز شد با رسیدن به نیمه‌نهایی، مدال برنزش را قطعی کرد. او در مرحله بعد با بوکسوری از کشور میزبان دیدار می‌کند.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم هم روزبه صفری برابر «الیم بیکو» از قرقیزستان به برتری رسید تا سومین برنز ایران در این تورنمنت را قطعی کند. صفری در نیمه‌نهایی با نماینده روسیه رقابت می‌کند.

مبارزات مرحله نیمه‌نهایی این تورنمنت تدارکاتی، فردا (یکشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد و سه بوکسور ایران نیز برابر حریفانشان به روی رینگ می‌روند.

علی حبیبی‌نژاد و کسری نورانی نیز دو بوکسور دیگر ایران بودند که در روز نخست از این رقابت‌ها کنار رفتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱ اردیبهشت
  • قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسورهای ایران در تورنمنت بین‌المللی قزاقستان
  • قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسور‌های ایران در تورنمنت بین‌المللی قزاقستان
  • قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسورهای ایران در تورنمنت قزاقستان