Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه بین‌الملل ـ نظامیان اسرائیلی صبح امروز، 4 بهمن‌ماه، به مسجدالاقصی یورش بردند و 13 فلسطینی را در قدس بازداشت کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «القدس العربی»، نظامیان اسرائیلی صبح امروز با هدف متفرق‌کردن نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی به این مسجد مبارک یورش بردند و تلاش کردند پس از اقامه نماز صبح آن‌ها را از این مکان مقدس بیرون کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز اطلاعات «وادی حلوة» که یک مرکز حقوقی غیردولتی در فلسطین است، در این زمینه اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی از بامداد امروز، موج گسترده‌ای از بازداشت‌ها را آغاز کردند که تاکنون 13 فلسطینی را در قدس اشغالی بازداشت کردند.
این اقدامات نظامیان اسرائیلی در حالی صورت گرفت که خیل عظیمی از فلسطینیان در حمایت از کمپین «سپیده امید» که در مخالفت با اقدامات امنیتی سخت‌گیرانه اسرائیل علیه مسجدالاقصی و مسجد «ابراهیمی» الخلیل در شبکه‌های اجتماعی منتشرشده است، در نماز صبح مسجدالاقصی حضور یافتند.   اقدام نژادپرستانه ضد مسجدی در قدس
از سوی دیگر، خبرگزاری مستقل فلسطین«صفا» از اقدام شهر‌ک‌نشینان صهیونیست در به آتش کشیدن بخش‌هایی از مسجدی در روستای «بیت صفافا» واقع در شرق قدس خبر داد.
براساس این گزارش، بامداد امروز بخش‌هایی از این مسجد به آتش کشیده شد که با کمک‌های تیم‌های آتش‌نشانی و گروه‌های مردمی خاموش شد.
شهرک‌نشینان صهیونیست همچنین عبارت‌های نژادپرستانه‌ای علیه عرب‌ها بر روی دیوارهای این مسجد نوشتند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بین الملل ایکنا مسجدالاقصی قدس قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حماس برای دفاع از مسجدالاقصی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از ملت فلسطین خواست از امروز جمعه تا دوشنبه آینده به مسجدالاقصی آمده و در آن تجمع و تحصن کنند.

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزرای دانشجو، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای از ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس و داخل سرزمین‌های اشغالی خواست که از نماز جمعه امروز تا دوشنبه آینده برای حفاظت، دفاع و خنثی کردن توطئه‌های رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی آمده و در آن اعتکاف و تحصن کنند.

در بیانیه جنبش حماس آمده است که گله‌های شهرک‌نشین صهیونیست که به اصطلاح خود را «جماعت هیکل» می‌نامند، می‌خواهند با برپایی آئین یهودی و قربانی کردن در صحن‌های مسجدالاقصی در روز‌های یکشنبه و دوشنبه به این مکان مقدس هتک و حرمت کنند.

در بیانیه جنبش حماس آمده است که به عموم ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس و داخل سرزمین‌های اشغالی که ثابت کرده‌اند در خط اول دفاع از قبله اول مسلمین و سومین حرم شریف مسلمانان قرار دارند، ادای احترام کرده و از آن‌ها می‌خواهیم که به روند دفاع از قدس و مسجدالاقصی با تمام توان در برابر دشمن اشغالگر فاشیستی و جنایتکاران جنگی مانند «بن غفیر» ادامه دهند.

جنبش حماس سراسر امت اسلامی و آزادگان جهان را به تشدید همبستگی با ملت فلسطین و حمایت از غزه، قدس و مسجدالاقصی و مبارزات مشروع ملت فلسطین تا توقف جنگ و احقاق حقوق این ملت در زمینه آزادسازی سرزمین و مقدسات خود دعوت کرد.

دیگر خبرها

  • عکس/ حضور فلسطینی‌ها در نماز جمعه امروز در مسجدالاقصی
  • فراخوان حماس برای دفاع از مسجدالاقصی
  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • صهیونیست ها تعدادی از فلسطینی ها را بازداشت کردند
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ شمار زیادی بازداشت شدند
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • حماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند