Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام بخشی پور مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ۶۰ موقوفه متولی ادارات اوقاف و امورخیریه شهرستان‌ها هستند.

او افزود:   عزاداری، روضه خوانی، قرائت قرآن، اطعام و برگزاری مراسم عزاداری را از جمله نیات این موقوفات دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون بیش از ۹ هزار موقوفه در خراسان جنوبی ثبت شده است.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی قرائت قرآن مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوا گرمتر می‌شود

زارعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بر اساس الگوی نقشه‌ها و خروجی مدل های پیشیابی هواشناسی با فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان از سمت غرب تا روز پنجشنبه شاهد ناپایداری‌ها به صورت گاهی وزش باد و بارش پراکنده و رعد و برق هستیم.

او افزود: این ناپایداری‌ها سبب وزش باد شدید همراه رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ، برخورد صاعقه و وقوع رواناب در استان خواهد شد.

زارعی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سربیشه با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و طبس با بیشینه دمای ۳۵ درجه سلسیوس گرم‌ترین نقطه استان بوده است، تصریح کرد: همچنین در این مدت نوسانات دمایی در مرکز استان بین ۲۷ و ۱۱ درجه سلسیوس ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • تقویت ناپایداری‌ های جوی در خراسان جنوبی
  • تقویت ناپایداری‌های جوی در خراسان جنوبی
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در طبس ابلاغ شد
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • هوا گرمتر می‌شود
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود