Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیران استقلال و پرسپولیس پس از حضور در مالزی و اعلام اینکه تصمیم بر حضور در لیگ قهرمانان آسیا گرفته‌اند، در ادعایی جالب و با ژستی قهرمانانه اعلام کردند با این کار از جریمه‌ای میلیاردی جلوگیری کرده‌اند ولی صحبت‌های علی‌نژاد با مدیران سرخابی تناقض دارد. علی‌نژاد گفته بود در صورت انصراف وسط بازی‌ها جریمه 150 هزار دلاری دامن تیم‌های ایرانی را می‌گیرد ولی در صورت انصراف پیش از مسابقات جریمه هر تیم 20 هزار دلار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که خلیل‌زاده هم هفته قبل به آن اشاره کرده بود و معتقد بود استقلال در آسیا بازی نمی‌کند و جریمه را پرداخت می‌کند ولی اکنون به همراه انصاری‌فرد اعتقاد دارند فوتبال ایران را از یک جریمه بزرگ نجات داده اند!

255 41

کد خبر 1345364

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدحسن انصاری فرد کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر

آفتاب‌‌نیوز :

از هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرسپولیس در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد. گل اول این بازی را دانیال اسماعیلی فر به ثمر رساند و تصاویر منتشر شده از خوشحالی بعد گل او حسابی جنجال ساز شد. پس از این اتفاق اسماعیلی فر به کمیته انضباطی فرا خوانده شد.

جلسه انضباطی اسماعیلی فر فردا برگزار می‌شود، اما به نظر می‌رسد جریمه‌ای همچون حکم امید نورافکن بازیکن سپاهان در انتظار بازیکن پرسپولیس باشد.

امید نورافکن هم در فصل جاری درحالی که مصدوم بود و برای تماشای بازی تیمش در استادیوم حضور داشت خوشحالی ناپسندی انجام داد که با حکم کمیته انضباطی با یک جلسه محرومیت و جریمه نقدی روبرو شد.

احتمالا اسماعیلی فر بازی جام حذفی سرخپوشان مقابل آلومینیوم را از دست بدهد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • پایان دو دهه پرحاشیه استقلال و پرسپولیس/ منتظر «هندوانه دربسته»
  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها قسطی فروش رفتند
  • عجیب، اما واقعی؛ پرسپولیس و استقلال قسطی فروخته شد
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • رای عجیب کمیته انضباطی برای فوتبال زنان!
  • درخشان:پرسپولیس دوباره می تواند فاتح سه گانه شود/ وزیر ورزش گفت استقلال از 45 متری گل بخورد؟
  • کدام تیم قهرمان می‌شود؟
  • واکنش مهدی به ابهام بزرگ استقلال و پرسپولیس