Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@14:43:11 GMT

اشتری: پلیس در اعتراضات اخیر سلاح نداشت

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۸۹۴۱

اشتری: پلیس در اعتراضات اخیر سلاح نداشت

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس در هیچ کدام از تجمعات یا اعتراضات سلاح گرم به همراه ندارد گفت: در اعتراضات اخیر هیچ موردی از تیراندازی از طرف ناجا نبوده است.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در خصوص عملکرد نیروی انتظامی در اعتراضات و ناآرامی های اخیر اظهار داشت: خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی ناجا در تجمعات اخیر، ماموران پلیس مانع از رشد و پراکندگی اعتراضات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی با مهم برشمردن نقش مردم در محکوم کردن تجمعات تصریح کرد: نقش مردم در این زمینه بسیار مهم بود چرا که سریعاً در صحنه حاضر شده و از ارزش ها و آرمان‌های انقلاب دفاع کردند.

بیشتر بخوانید:

اشتری: تهدید ماموران پلیس در برخورد با باندهای فساد اثر ندارد

وی با بیان این مطلب که تعداد محدود افراد معترض و شعار دهنده در مقابل جمعیت دهها میلیونی که برای تشییع سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در اقصی نقاط کشور به میدان آمدند، عددی نبودند؛ اظهار امیدواری کرد که مدیران پشت صحنه و آن کسانی که این تجمعات را هدایت می کردند از شکست خود درس گرفته و بفهمند که با این اقدامات و جریان سازی ها به جایی نمی رسند.

سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی در تجمعات اخیر نقش خود را طبق قانون و بر اساس وظیفه ذاتی به خوبی ایفا کرد. 

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به پرسش فارس در خصوص پروژه کشته سازی دشمن و مانور تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه مبنی بر زخمی شدن شهروندان در تجمعات اخیر بدست پلیس اظهار داشت: همکاران بنده در این تجمعات سلاح گرم نداشتند.

سردار اشتری اعلام کرد: در هیچکدام از تجمعات مشابه یا اعتراضاتی که ممکن است به شکل های مختلف در کشور به وجود آید ماموران پلیس از سلاح گرم استفاده نکرده و باتوم و سپر به همراه دارند؛ البته باید گفت بیشتر سعی می کنند با صحبت و ارشاد و تذکر جمعیت را متفرق کنند.

فرمانده نیروی انتظامی تاکیدکرد: در تجمعات و اعتراضات، پلیس سلاحی نداشت و هیچ تیراندازی از طرف ناجا نبود.

سردار اشتری در پاسخ به اینکه ایا پلیس هم در جریانات اخیر مصدوم و مجروح داشت، خاطرنشان کرد: اگر هم ماموری مصدوم شد جراحات جزئی بود و به واسطه تیراندازی با سلاح نبود.

گفتنی است رسانه‌های بیگانه در هنگام تجمعات و ناآرامی هایی که به واسطه حادثه هواپیمای اوکراینی به وقوع پیوست از زخمی شدن تعدادی از هموطنان به دنبال تیراندازی پلیس خبر داده بودند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا سردار اشتری پلیس اعتراضات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود آقازاده غروب دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه وقوع یک مورد تیراندازی با سلاح شکاری به مأموران کلانتری ۱۱ گرمسار اطلاع داده شد، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از تیراندازی به سوی یک شهروند و متواری شدن ضارب بود.

وی ضمن بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس و مأموران کلانتری و راهنمایی شاکی پرونده ضارب شناسایی شد، افزود: این فرد در مخفیگاهش طی اقدام ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه متهم در بازجویی‌های فنی به جرم خود اعتراف کرده است، ابراز داشت: انگیزه این فرد وجود اختلافات شخصی قبلی با شاکی بوده است.

آقازاده در ادامه تصریح کرد: متهم به مراجع قضائی ارجاع داده شد و قطعاً خیابان محل قدرت نمایی نیست و پلیس با این اقدامات به شدت برخورد می‌کند.

کد خبر 6079229

دیگر خبرها

  • مدرکی از ساخت سلاح نیافتیم/تنش‌های اخیر برفعالیت آژانس اثر نداشت
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • سرقت با سلاح سرد مجازات سنگینی در حد محاربه دارد
  • بازسازی صحنه زورگیری در بزرگراه صدر تهران
  • سرقت با سلاح سرد مجازات سنگینی دارد
  • کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • بازسازی صحنه زورگیری در بزرگراه صدر تهران/ مجازات سنگین در انتظار سارقان
  • مجازات سنگین در انتظار زورگیران بزرگراه صدر
  • مجازات سنگین در انتظار سارقان بزرگراه صدر