Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:56:20 GMT

بهره برداری از ۲۷ طرح صنعتی طی دهه فجر در گیلان

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۹۰۸۰

بهره برداری از ۲۷ طرح صنعتی طی دهه فجر در گیلان

فرهاد دلق پوش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  همزمان با دهه فجر و فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی۲۷طرح صنعتی بزرگ و کوچک با  حجم سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در استان به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح های صنعتی برای ۷۵۴ نفر در استان اشتغالزایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راه‌اندازی و توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی  این سازمان می باشد ، تصریح کرد:  در همین راستا، فراهم سازی زیرساخت‌ها و کمک به تامین نقدینگی و رفع چالش های مرتبط تا سرحد امکان از وظایف و تکالیف سازمان صنعت، معدن و تجارت  است تا سرمایه گذاران عرصه تولید با کمترین دغدغه در عرصه تولید وارد شوند و روند فعالیت آنها با سرعت بیشتری شتاب بگیرد.

دلق پوش خاطر نشان کرد: حمایت از تولید در مسیر تحقق اهداف اقتصادی به خصوص در سال رونق تولید بوده که در این زمینه با حمایت‌های انجام شده، از مجموع طرح های صنعتی قابل بهره برداری در استان طی دهه مبارک فجر، ۱۴ پروژه مربوط به شهرستان رشت است  و مابقی طرح های صنعتی در شهرستان ها با هماهنگی فرمانداران شهرستان شروع به کارخواهند کرد.

وی  تصریح کرد:  بخش‌خصوصی حضور مطلوبی در روند سرمایه گذاری‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان داشته و این حضور منتهی به افزایش تولید و اشتغال در دهه مبارک فجر شده است؛  در این راستا،  شرکت تراکتورسازان کاسپین با سابقه طولانی در زمینه مونتاژ انواع ماشین آلات کشاورزی  در زمینه کاشت، داشت، برداشت جهت توسعه فعالیت خود در شهرک صنعتی سپیدرود را فعالیت خواهد  نمود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان  در ادامه با اشاره به آغاز به کار شرکت های فیبر وینا ، طرح توسعه تالک ایرانیان، سرما پنگوئن و خوراک بیسیم شمال به عنوان طرح های برتر  آماده افتتاح استان گفت: با بهره برداری این خطوط جدید تولید، صنعت گیلان سهم بسزایی در تولید و اشتغال استان را به خود اختصاص خواهد داد.

دو هزار و ۹۴۸ واحد صنعتی در گیلان فعال است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت گیلان وزارت صنعت معدن و تجارت گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی

تیمور پورحیدری با اشاره به اینکه ۶۰ نشان تجاری شاخص صنعتی در گیلان فعالیت می‌کنند، گفت: برای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، این ارزیابی‌ها در راستای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، بهره‌برداران نمونه معدنی و انتخاب کارآفرین ملی انجام می‌شود.

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه ارزیابی‌ها در استان انجام می‌شود افزود: واحد‌های صنعتی و معدنی برای حضور در این فرایند پس از تکمیل فرم‌های مربوطه تا ۲۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند که به صورت حضوری به دفتر معاون امور صنایع و معادن اداره کل مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • مهلت ثبت ارزیابی واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی تا ۲۰ اردیبهشت
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی