Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: بغداد پایتخت عراق از نخستین ساعت های صبح امروز /جمعه/ شاهد حضور هزاران هزار مردمی است که برای شرکت در تظاهرات میلیونی علیه اشغالگران آمریکایی به خیابان ها آمده اند.


گزارش خرداد به نقل از ایرنا از بغداد حاکی است، مردم عراق از نقاط دور و نزدیک در حال حرکت به سمت منطقه جادریه محل برگزاری تظاهرات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیابان های منتهی به محل برگزاری تظاهرات به علت ازدحام و شلوغی بی سابقه از حدود پنج کیلومتر دورتر بسته شده و مردم با پای پیاده به سمت جادریه حرکت می کنند.
حضور جمعیت کفن پوش در تظاهرات
این مشاهدات حاکی است که،‌ بسیاری از مردم در حرکت خود کفن پوش و با در دست داشتن پرچم های عراق به همراه دست نوشته های مختلف نفرت خود را ترامپ و دولت آمریکا نشان می دهند.

خیابان های کراده، پل حسنین و مناطق اطراف محل برگزاری تظاهرات اکنون مملو از جمعیت است و حضور زنان، کودکان، کهنسالان، عشایر و جوانان با نمادهای مختلف عراق برای حضور در تظاهرات ضد اشغال جلوه دیدنی به خیابان های بغداد در روز جمعه بخشیده است.مردم با وجود سرمای هوا همچنان در حال حرکت به سمت  جادریه هستند و به علت قفل شدن بسیاری از مسیرها ناچارند برای رسیدن به محل تظاهرات کیلومتر پیاده طی کنند. برچسب ها: تظاهرات ضد اشغال

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، یادداشت تفاهم راه توسعه بین ترکیه، عراق، قطر و امارات تحت حمایت رئیس‌جمهور اردوغان و نخست‌وزیر عراق در بغداد به امضا رسید.

یادداشت تفاهم بین ترکیه، عراق، قطر و امارات تحت حمایت رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه و محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق در خصوص همکاری در پروژه راه توسعه در بغداد، پایتخت این کشور امضا شد.

عبدالقادر اورال‌اوغلو، وزیر حمل و نقل و زیرساخت ترکیه، رزاق محیبس الصداوی، وزیر حمل و نقل عراق، جاسم بن سیف السلیطی وزیر حمل و نقل و ارتباطات قطر و سهیل محمد المزروعی وزیر انرژی و زیرساخت امارات نیز در مراسم امضای یادداشت تفاهم حضور داشتند.

گفتنی است رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه برای انجام دیدارهای رسمی صبح امروز عازم عراق شد و در فرودگاه بین المللی بغداد مورد استقبال محمد شیاع السودانی، نخست وزیر و سایر مقامات عراقی قرار گرفت.

 

دیگر خبرها

  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • نگاهی به توافق‌های جدید بین ترکیه و عراق
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • کدهای سفر اردوغان به عراق