Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان رودان گفت: در بخش رودخانه شهرستان رودان ظرف دیروز و دیشب حدود ۹۰ میلی‌متر بارندگی وجود داشت که همین امر سبب طغیان یه رودخانه فصلی در این بخش شد. ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

مصطفی غلامپور در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در رودان اظهار داشت: بر اثر بارش‌های شدید روز و شب گذشته سه رودخانه فصلی در شهرستان رودان طغیان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلستان| ارسال 7 کامیون اقلام غذایی و بهداشتی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستانکارخانه پارسیلون خرم‌آباد منطقه ویژه اقتصادی می‌شودگلستان|سیلی سخت سپاه، قدرت پوشالی تروریست‌های آمریکایی را له کرد

وی افزود: طغیان رودخانه فصلی در روستای زیارت پیر چوگان(سید سلطان محمد) موجب آبگرفتگی منازل روستایی و وارد شدن خسارت به برخی از واحدهای مسکونی شده است.

فرماندار رودان گفت: در حال حاضر تیم‌های امدادرسانی و هلال احمر در این روستا مستقر هستند و با فروکش کردن آب در حال خدمات‌رسانی به مردم سیل زده این روستا هستند.

وی تصریح کرد: بر اثر طغیان دو رودخانه دیگر در شهر زیارتعلی و روستای ماشنگی برخی راه‌های مواصلاتی بسته شده است.

غلامپور گفت: تیم‌های ارزیاب در محل سیل هستند و به محض فروکش کردن آب اقدامات جهت برآورد خسارت انجام می‌شود، در حال حاضر مردم سیل زده در اماکن امن اسکان داده شده‌اند.

انتهای پیام/864

R7555/P/S6,58/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه ارتباطی ۱۲ روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد

یزدان افشاری پور صبح امروز در بازدید از جبالباز جنوبی گفت: به علت بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های فصلی، راه ارتباطی ۱۲ روستا در بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد.

وی با توصیه به مردم برای رعایت نکات ایمنی بیان داشت: همچنین محور ارتباطی عنبرآباد به بخش اسماعیلی به دلیل طغیان رودخانه زاروکی مسدود شده است  و رانندگان می‌تواند از مسیر کنارصندل تردد کنند.

فرماندار عنبرآباد تصریح کرد: بارش شدید باران به مزارع کشاورزی و راه‌ها خسارت وارده کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته و بامداد امروز
  • راه ارتباطی ۱۲ روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد
  • طغیان رودخانه‌های فصلی و جاری شدن آبشار از دل کوه‌های لارستان + فیلم
  • انسداد ۵ محور اصلی بر اثر طغیان رودخانه‌ها در هرمزگان
  • انسداد ۵ محور اصلی و ۲۷ محور روستایی بر اثر طغیان رودخانه‌ها
  • محور زهکلوت-دلگان در کرمان مسدود شد
  • محور زهکلوت-دلگان مسدود شد
  • قطع شدن راه ارتباطی ١٠ روستای جنوب کرمان براثر سیلاب
  • استقرار ۲۵۰ نیروی راهداری در جاده‌های هرمزگان
  • محورهای مسدود هرمزگان اعلام شد؛ از سفرهای غیرضروری خودداری کنید