Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:44:53 GMT

اختلاف بازیکنان تاتنهام با مورینیو دروغ است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۹۲۸۱

اختلاف بازیکنان تاتنهام با مورینیو دروغ است

هافبک تیم تاتنهام هرگونه اختلاف بازیکنان این تیم با ژوزه مورینیو را تکذیب کرد و آن را دروغ رسانه ها دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، تاتنهام در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر انگلیس توانست با نتیجه دو بر یک نورویچ را از پیش رو بردارد. پیش از این دیدار زمزمه هایی مبنی بر نارضایتی بازیکنان تاتنهام از روش‌های مربیگری مورینیو در این تیم در رسانه ها منتشر شده بود که با تکذیب از سوی بازیکنان تاتنهام روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اریک دایر هافبک باتجربه تاتنهام با تکذیب این موضوع گفت: در هر باشگاهی هنگامی که نتایج خوب پیش نمی رود، یک فضای ناراحت کننده ایجاد می‌شود. طبیعی است بازیکنان وقتی نتیجه نگیرند ناراحت می شوند ولی هیچ گونه اختلافی با سرمربی تیم وجود ندارد. من هیچ مشکلی در تیم ندیدم و همه بازیکنان با تمام توان و تلاش خودشان تمرین می‌کنند تا بتوانند شرایط را در تیم بهتر کنند. همانطور که گفتم نتایج بد در چند هفته باعث شده بود که بازیکنان تیم تا حدودی ناراحت شوند. من نمی‌دانم این داستان‌ها و دروغ ها از کجا نشات می گیرد. هیچ گونه اختلافی بین بازیکنان و کادرفنی وجود ندارد و همانطور که می دانید یکی از نقاط قوت تیم تاتنهام همیشه این بوده است که ارتباط خیلی خوبی بین بازیکنان و مربیان وجود داشته است.

دایر در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: چه کسی گفته است بازیکنان از متدهای مورینیو در تمرینات ناراضی هستند؟ من که چیزی ندیدم. من خودم از تجربه چیزهای جدید لذت می برم و برای من خوشحال کننده بوده است. 

هوگو لوریس دروازه‌بان فرانسوی نیز که در بازی برابر نوریچ بعد از مدتها در ترکیب تیمش قرار گرفت عنوان کرد همه چیز در این تیم خوب است و بازیکنان و مربیان ارتباط خوبی با هم دارند. 

سرمربی پرتغالی تاتنهام نیز خطاب به هواداران تیمش گفت: از هواداران می خواهم که با وجود شرایط سخت صبور باشند. همه تلاش می کنند تا تیم بهترین نتیجه را کسب کند. باید آرامش خود را حفظ کرد. ما به تلاشمان ادامه خواهیم داد.

تاتنهام در بازی بعدی خود فردا شنبه باید در جام حذفی در زمین تیم ساوتهمپتون به میدان برود که این دیدار از اهمیت زیادی برای مورینیو و تیمش برخوردار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اریک دایر تیم فوتبال تاتنهام انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنوز هم تا حد مرگ از ژوزه مورینیو می‌ترسم!‏

به گزارش "ورزش سه"، جان تری، کاپیتان سابق چلسی، این هفته به ‏تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شد. بسیاری از ستاره‌های ‏سابق فوتبال دنیا به تری تبریک گفتنند اما خاص‌ترین پیامی که او ‏دریافت کرد از طرف سرمربی سابقش ژوزه مورینیو بود. ‏

ژوزه مورینیو پیامی احساسی خطاب به جان تری منتشر کرد و گفت ‏خودش را خوش‌شانس می‌داند که با فوتبالیستی مثل تری کار کرده ‏است. زمانی که پیام ویدیویی مورینیو برای جان تری پخش شد او که ‏به عنوان مردی سرسخت شناخته می‌شود نتوانست احساساتش را ‏کنترل کند و بغض و چشم‌های اشک‌آلود او نشان داد چقدر از ‏صحبتهای آقای خاص تحت تاثیر قرار گرفته است. ‏

مورینیو در پیام تبریک ویدیویی خود گفت:" جان تری در تالار ‏مشاهیر لیگ برتر. قبل‌تر باید این اتفاق افتاد و حالا افتاده است. ‏می‌دانم که این برای بچه‌هایت خیلی بزرگ و دلچسب است. من به ‏عنوان یکی از کسانی که شانس کار کردن با تو به مدت شش فصل را ‏داشتم خیلی خوشحالم. و خیلی افتخار می‌کنم. تو لایقش هستی. ‏کارنامه حرفه‌ای جان تری واقعا بی‌نظیر است. خیلی خیلی خوشحالم ‏و افتخار می‌کنم. می‌بوسمت رفیق". ‏

جان تری بعد از تماشای پیام مورینیو با چشم‌های اشک‌آلود گفت:" ‏وای، احساساتی شدم. ببخشید ... من بخش بزرگی از کارنامه‌ام را ‏مدیون ژوزه هستم. هنوز هم تا حد مرگ از او می‌ترسم. وقتی دیدم ‏تماس گرفته و می‌خواهد با من صحبت کنم باور کنید وحشت کردم. ‏ولی احترام خیلی خیلی زیادی برای ژوزه قائلم و می‌دانم برای من و ‏چلسی چه کارهای بزرگی کرده". ‏

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود
  • ادب از که آموختی؟... از روزنامه اعتماد!
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • هنوز هم تا حد مرگ از ژوزه مورینیو می‌ترسم!‏