Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، طرح رتبه‌بندی معلمان حداقل از دو سال پیش موضوع بحث نمایندگان مجلس و مسئولان وزارت آموزش و پرورش بوده است. پس از کش و قوس‌های فراوان چند وقت پیش اعلام شد که این طرح اجرا خواهد شد. ششم دی امسال محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش «شیوه‌نامه اجرایی نظام رتبه‌بندی معلمان» را به همه ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق شیوه‌نامه ابلاغی مشمولان طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان کشور شامل آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی، مشاور واحد آموزشی، مراقبت سلامت، مدیر و معاون واحدهای آموزشی و تربیتی هستند. این افراد در صورت اشتغال تمام‌وقت در واحدهای آموزشی در صورت کسب شایستگی معلمی از مزایای رتبه‌بندی بهره‌مند می‌شوند.

در حالی که عنوان می‌شود طرح رتبه‌بندی عملا در حال اجراست، معلمان به این طرح انتقاداتی دارند و عنوان می‌کنند، طرح اجرا شده در واقع ماکتی از طرح رتبه‌بندی معلمان است.

در همین حال خبر می‌رسد اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هفته آینده در روزهای یکشنبه و دوشنبه (۶ و۷ بهمن‌ماه) نشست تخصصی در این زمینه برگزار خواهند کرد.

بررسی طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی با حضور نمایندگان متقاضی و دعوت از وزیر آموزش و پرورش برای ارائه گزارش رتبه‌بندی معلمان دستور کار کمیسیون آموزش در روز دوشنبه است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین به سئولات حبیب اله دهمرده، سید احسن علوی، حسینعلی حاجی (۲فقره)  و محمد خدابخشی در روز دوشنبه پاسخ می‎دهد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش فرهنگیان معلمان رتبه بندی معلمان رتبه بندی فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی

دیوان محاسبات کشور، مستند به مفاد ماده ۴ قانون نظام رتبه بندی معلمان و تبصره ۱ ماده ۳ آیین نامه اجرایی قانون مذکور و اصلاحیه آن، آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • وزیر سابق آموزش و پروش دولت رئیسی، سمت جدید می‌گیرد؟
  • وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد
  • افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی به کجا رسید؟